Napsat recenzi

Znovu rozhodně NE

Recenze hotelu Hermes Club Hotel & Apartments **** (Bulharsko - Carevo - Carevo)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2012
Přečteno: 1 602x
Recenze se líbila: 639 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Na tuto dovolenou jsme jeli s tříletou dcerou. All inclusive za necelých 45 tisíc, placeno řádné včas. Již první den jsme pochopili, že pokud nevstaneme v 6 hodin ráno a „neobsadíme“ ručníkem lehátko u bazénu, nemáme na celý den šanci, přestože na uvítací schůzce jsme byli upozorněni, že se to nesmí a pokud se tak bude dít, po půlhodině, co nebudeme na lehátku, ručník najdeme na recepci. To se, bohužel, nedělo a my, bohužel (pro nás), nejsme z těch, co bychom tam ručník dávali, a pak blokovali lehátko. Ani obsluha baru nebyla ochotná to na požádání udělat. Očekávali jsme klidné stravování, zatímco nás čekala honba za stolem téměř pokaždé, a následné „dýchání“ na záda od dalších čekajících strávníků. Dvakrát jsme jeli na výlet s tím, že jsme nebyli na svačinu (znovu podotýkám all inclusive) a bláhově očekávali, že ji dostaneme s sebou. Bohužel, ani možnost zakoupení „čehokoliv“ v autobusu (jeli jsme mj. na řeku Veleku, kde nekoupíte nic). Na pláži jsme viděli pána, který měl odklízet řasy (a že jich bylo) jednou, za celých 10 dnů. Jediné, co můžeme bezpochyby pochválit je příjemný personál hotelu. Doporučujeme doptat se přesně, co je v daném hotelu typické. Dopisovali jsme si s CK a zjistili, že existují, cituji:„Důležité informace o organizaci dopravy, ubytování, rozsahu a kvality služeb, které jsou nedílnou součástí cestovní smlouvy naší cestovní kanceláře, a které jsou Vámi podepsány a kde je uvedeno''.... V každé zemi platí odlišné stravovací zvyklosti, které se týkají jednak sortimentu stravy, ale i způsobu jejího podávání...'.Úroveň a kvalita stravy se v jednotlivých pobytových místech liší

podle ubytovacího zařízení nebo i podle restaurace, ve které se hosté stravují“.Což bychom pochopili, nikoliv však, když jedete s malým dítětem a výklad, který podepisujete pochopíte, až po návratu. Pomíjíme pár dalších maličkostí, které tvoří celkový negativní dojem. S tím vším bychom byli spokojeni u dovolené za polovinu. MY BYCHOM ROZHODNĚ NEJELI ZNOVU.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Ucházející.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Jídlo stále stejné celých 10 dní.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Personál byl velmi milý k dětem.

Pláž a moře  průměrně (2,8/5)

Neuklizená.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Věděli jsme, že jedeme do menšího města, okolí však "nic moc".

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

My rozhodně nepojedeme s CK Alexandria, rozhodně ne do tohoto hotelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 73
z 127 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Carevo - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání