Napsat recenzi

Dovolená úměrná ceně

Recenze hotelu Le Zenith Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 414x
Recenze se líbila: 477 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Dovolenou jsme kupovali od CK ******** za 12 000,- na osobu. V *********s námi trochu zametli, protože na pobočce po dotazu zda je Promo pokoj stejný jako klasické pokoje za normální cenu (cca o 1 000,- dražší) s úsměvem řekli, že ano, že je to jen lákadlo ta snížená cena a že tuto otázku zde mají každý den.

Po příchodu do pokoje jsme však byli trochu rozčarovaní, jelikož byl strčený kdesi na konci hotelu a cesta od výtahu k němu trvala bez mála 3 minuty, okna měl přímo nad hlučnou klimatizací, za kterou se proháněl párkrát denně vlak co houkal, že ho slyšeli až v sousedící Libyi a celý pokoj byl malý a takový ponurý.

Zažádali jsme o výměnu na recepci a tam nám řekli ať přijdeme druhý den. Také jsme o výměnu poprosili u delegátky, která nám na to odvětila "Tak je snad jasné, když máte pokoj standard promo, že bude hůř situovaný a trochu méně pohodlný.". Ukázalo se však časem, že slečna Eva, jež bylo jméno naší delegátky, není zas taková krá** jak by se mohlo zdát a že měla jen špatnou náladu. Druhý den nám zařídila výměnu a od té doby už byla zlatá. Více o novém pokoji níže. :)

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Jak jsem již zmínil, byla to naše druhá zkušenost a byla opravdu mnohem lepší než ta původní.

Pokoj světlejší, prostornější, postele pohodlnější, vše nové a balkón nám naskýtal krásný pohled na moře. Bájo.

Nemohu, ale zatajit, že klimatizace šla jen když pršely trakaře a že občas (na ubytovací zařízení bohužel časté občas) vypadávala elektřina, či netekla voda.

Tunisko je ale přeci jen trochu pozadu, tak to promiňme.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Byl jsem zde se svou přítelkyní. Ona byla se stravou spokojená na plno, já jen ze dvou třetin. Proto dávám čtyři hvězdy.

Důvod mé snížené spokojenosti tkvěl v minimálním podávání masa. Byl zde většinou jeden druh na který se někdy stála i deseti minutová fronta a na konec maso někdy nebylo ani dodělané (kuchaři roste fronta tak spěchá, no) a bohužel se jednalo většinou o 30g masa na 150g porci, jelikož maso nevykosťovali, nestahovali z kůže, tudíž ani nezbavovali šlach. Více energie člověk vydal než přijal.

Druhý důvod byly obdobné fronty na pití, tam to bylo ale způsobeno nedostatkem skleniček.

Na druhou stranu, přítelkyně se měla famfárově. Ujíždí na italské kuchyni což je základem stravování v tomto hotelu. Každý den máte na výběr minimálně ze tří druhů výborných pizz, dva až tři druhy těstovin, lasagne atp.

Jídla jsou zde však většinou připravována trochu ostřejší než je běžné, ale není to pravidlem.

Perfektní pečivo. Snídaně, oběd, večeře, permanentně jsou tam čerstvé bagetky jaké si nedáte ani v pohodlí pětihvězdové francouzské restaurace (No tak možná dáte, ale prostě nám fakt chutnali! ;) )

Dorty a zákusky naprosto skvostné a úžasné, oba jsme se po nich mohli utlouct. Milovníci vyvážené stravy zde také najdou nějakou zeleninu, ovoce aj.

Na konec upozorňujeme na místní vodu, kterou Vám nalijí kdekoliv. I když je balená, mohlo by se Vám zdát, že chutná velice zvláštně (všem pro představu popisuji jako vodu s lžící mléka) . Je to ale jen věc zvyku.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Jak jsme výše zmínili, mají nedostatek skleniček což tvoří problém u obou barů.

Wi-Fi je zde pomalá a někdy se Vám zařízení nebude chtít připojit, stačí však poprosit na recepci a oni mávnou kouzelnou hůlkou (zmáčknou restart na modemu) a do minuty jsou všichni čekatelé připojeni.

Bazény jsou zde dva, oba mají vlastní brouzdaliště.

Co se týče lehátek, osvědčilo se nám chodit dopoledne k bazénu odpoledne k moři, když se to dělalo naopak, byla, z nám neznámých důvodů, většina lehátek zabrána. Tak jak jsme to dělali my, nikam jsme se nehnali a měli jsme přesto ta nejlepší místa hned u bazénu/moře)

Nyní k personálu (pozn. Byli jsme zde v období Ramadánu, a odjížděli v den jeho skončení, což pravděpodobně způsobilo negativní chování ze strany některých zaměstnanců)

Recepce: Mračící se paní vaše přání ráda splní, dotazy ráda zodpoví, ale mračit se nepřestane.

Úklidová četa: Uklízečky jsou zde nejmilejší částí personálu. Za celý dvoutýdenní pobyt jsme je neviděli jedinou mračit se. Furt se usmívají. Pokud po nich ale budete něco chtít, naučte se něco z jejich slovníku:

[Za stálého přikyvování, usmívání se a couvání do bezpečí odpovídá na Vaši otázku] "Yes yes, thank you, thank you, ok, yes, yes, thank you..."

Překlad: "Nevím vůbec co říkáte, jestli něco potřebujete, skočte si za tou mračící se paní na recepci."

Jsou prostě báječné a někdy až roztomilé! :)

Číšnici: Těch je mnoho a chovají se různě. Někdo je milejší, a někdo zas méně, jak to ve světě chodí. Bohužel však přes jejich počet stejně občas nestíhají připravovat stoly až nakonec rezignují úplně a ocitáte se v chaosu.

Barman v restauraci: Supr chlápek, když nejste od počátku nepříjemní. Stačí úsměv a umět slova "Please" a "Thank you" (uklízečky Vás to klidně rády naučí), a jste za dobře!

Obsluha u Snack Baru: Místo kam si od poledne i během odpoledne můžete zajít pro bagetku s nějakým masem. Tzv. SANDWICH. Jeden je vcelku milý, druhý se vám vysmívá do obličeje a povídá něco v arabštině.

Barmani v lobby baru: Lobby bar je místo kam si chodíte pro pití kdykoliv od rána do pozdního večera. Proto je velká škoda že právě zde jsou ti opičáci nejdrzejší a nejméně příjemní. I přes to, že jsem ke veškerému personálu od počátků slušný, nad nikoho se nepovyšuji a nevadí mi ani občas některému z nich za službu nechat dýško, tito se od jejich počátku chovali, jako by jim patřil svět.. Neberte si proto případně jejich chování osobně.

Animátoři: Je jich zde také mnoho a program je plný. Děti není problém zabavit na většinu dne a večer je od 22h připravené pokaždé jiné kabaretní představení. Někdy jsou to tanečky, někdy vtipné scénky. Animátoři ani nejsou přespříliš vlezlí což považuji také za velké plus.

Nakonec bych rád dodal, že zde pro většinu personálu neplatí "Náš host, náš pán" a tak jsou někteří drzý jak opice.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

První tři dny a poslední den bylo moře průzračně čisté a krásné. Bohužel to je celkem krátká doba na to že jsme zde strávili dva týdny. Řekl bych, že moře asi hotel čistit nenechává a proto záleží spíše na štěstí, jak se budete mít. Ale předpoklady má skvělé.

Pláž čistá a personál sbírá nejen kelímky ale i špačky od cigaret, takže jsem byl mile překvapen.

Písek jemný jako mouka :)

Pláž je jinak vzdálena 7 minut chůze, a s přecházením silnice problém nebyl.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Když bych prominul odpadky které po sobě rádi Tunisané nechávají kde se chomejtnou, bylo by to za 5/5.

Je zde pár obchůdků, kde koupíte komplet vše, od suvenýrů přes jídlo až po oblečení.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Hotel je určitě cenově výhodný a je škoda si kazit jinak hezkou dovolenou maličkostmi, jako je nepříjemný barman.

Základem spokojené dovolené, je spokojený turista!

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 63
z 106 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání