Napsat recenzi

Katastrofa

Recenze hotelu Alkantara Thalassa Hotel ***** (Tunisko - Djerba - Aghir)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 422x
Recenze se líbila: 488 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Hotel je tragédie, nepoužitelný a CK úmyslně klame pomocí fotografií své zákazníky. Celý zájezd jsem dal reklamovat a apeluji tímto na ostatní, udělejte to samé, jelikož v hotelu byli ubytováni jen a pouze Češi, což značí, že jsme pro CK s "německým názvem" pouze odpad. Pokud budete někdo potřeboval svědeckou výpověď, případně fotografie a videa tohoto humusu (mám jich opravdu moc) kontaktujte mne na emailu : reklamace.Djerba2014@seznam.cz

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Bylo to na přespání, nicméně to neodpovídá 4* hotelu. Pokud jste neupláceli personál, nikdo vám neuklidil. Výměna ručníků a ložního prádla leda ve snu.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Jednotvárnost, špína, bordel na stolech, všude fronty a kočka a ptáčci v restauraci...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Nefunkční centrální klima, nefunkční výtah, neochotný personál až na jednoho recepčního, který uměl česky a snažil se. Jinak na vás "čuměli jak jojo"

Pláž a moře  průměrně (2,1/5)

To nebyla pláž, to byla skládka.

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

S tím jsem počítal že bude tragické...

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Nechápu, jak jsme za tohle s přítelkyní mohli vyhodit téměř 35 tisíc.. jsem z toho naprosto zhnusen a v případě neuspění s reklamací jsme se rozhodli vše řešit soudní cestou.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 36
z 81 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

pav.sou: spojené trestní oznámení - 3. 9. 2014 7:47

Dobrý den, také jsme podali reklamaci s požadavkem na finanční vyrovnání dle orientačního nástroje Frankfurtská tabulka slev (ke stažení na netu), která sice není pro ČR závazná, ale soudy v EU se jí řídí. V případě neúspěchu reklamace je další možný krok pouze trestní oznámení na CK pro podvod. Máme spojení na dalších 6 rodin, které dovolenou reklamují u své CK a v případě nesouhlasu s reklamací spojíme všechna trestní oznámení v jedno (toto umožňuje zákon) a soud vše řeší jako jeden případ. Po ukončených reklamacích a v případě podání trest.oznámení můžu komukoliv sdělit jednací číslo a dotyčný si na PČR ve svém místě bydliště podá žádost o připojení se k tomuto oznámení. pav.sou@email.cz reagovat

pav.sou: spojené trestní oznámení - 11. 9. 2014 13:55

Začínají přicházet odpovědi CK na podané reklamace, vždy s výsledkem, že se CK ze všeho snaží vyvinit - ostatně jak se dalo předpokládat.. Ve spojení s dalšími poškozenými se podává trestní oznámení s následnou žalobu. Kdo se chce připojit k hromadnému podání - pro vyšší váhu u soudního jednání - přepošlu číslo jednací. Pro zajímavost si na netu vyhledejte "Frankfurtská tabulka slev" kde jsou definovány konkrétní slevy za závady. Tabulka sice není pro ČR závazná, ale všechny soudy EU se jí řídí, tzn. včetně ČR. reagovat

lenka : Re: spojené trestní oznámení - 19. 9. 2014 20:37

Dobrý den, určitě by jsme se připojili, jelikož zatím to s CK nemá žádné východisko. Prosím jak máme postupovat? Pošlu to i na další lidi, kteří tam byli s námi. Můj mail Lenka.cat@seznam.cz.¨ S díky Lenka reagovat

ps: Re: Re: spojené trestní oznámení - 19. 9. 2014 21:39

ozvěte se na pav.sou@email.cz reagovat

Denisa: spojené trestní oznámení - 29. 9. 2014 9:52

Dobrý den, po kontaktování mého právního zástupce jsem tedy podala stížnost k CK **********, dnes odpověď přišla a to přesně jak pán píše snaží se obvinit za vše jen hotel a nápravu jsme si měli sjednat na místě, jenže CK přiznalo pochybení ze strany Delegátky a tím pádem jsem opravdu řešit veškeré nedostatky nemohla.. dnešní dne jsem právnímu zástupci napsala že tedy s vyjádřením CK naprosto nesouhlasím.. zvažuji se tedy přidat ke hromadné žalobě proto tedy eamil: lauradeni@centrum.cz Co se týká krádeží peněz či něčwho jiného pojišťovna to proplatí jen já teď využít pojištění ke škodné události nemohu a proč??? CK nabídla cestovní pojištění zdarma pro nás a výsledek? ani já ani kamarádka jsme po celou dobu dovolené pojištění nikde sjednané neměly!!!!!!!!! Jen nám řekly vytiskněte si kartičky cestovního pojištění s sebou, šílené.... všechny peníze chci zpět a nevzdám se!!! reagovat

lenka: Re: spojené trestní oznámení - 29. 9. 2014 20:42

Pokud se chcete přidat k nám a společnému trestnímu oznámení napište to na e-mail pav.sou@email.cz. Určitě by to bylo dobré, čím víc lidí tím lépe. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání