Napsat recenzi

Úžasná dovolená

Recenze hotelu Red Sea Taj Mahal Resort & Aqua Park ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 837x
Recenze se líbila: 596 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Úžasná 12 denní dovolená. Po přečtení recenzí jsme jeli trochu s rozpaky co nás bude čekat. Hned po příjezdu v 8 ráno do hotelu jsme byli mile překvapeni. Ubytování a náramky jsme dostali v 10 místo v 1. Dokonce jsme hned zkoušeli dát s pasy 10 dolarů, ale recepční si je nevzal. Celou dobu pobytu všichni byli milý a ochotní. S úsměvem a trochou komunikace lze vše vyřešit.

Je pravda, že v hotelu bylo dost místních, ale neměli jsme s nimi jediný problém. Přes den byli u bazénu a u jídla stáli fronty a jedli příbory. Chovali se kolikrát lépe než většina rusů.

Dovolenou jsme prožili s heslem ,,Jaké si to uděláš, takové to máš"

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Pro 4 osoby jsme dostali dva spojené bungalovy. Pokoje byly prostorné. Denně jsme měli uklizeno, vyměněné ručníky. Občas se objevil nějaký mravenec, ale to se v téhle oblasti dá očekávat a každý večer chodil deratizér.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Jídla bylo dostatek a výběr byl vždy poměrně velký. U každého jídla byl pul se zeleninou, ovoce bylo vždy dva až 3 druhy, sladké, přílohy a spousta masa a teplé zeleniny. Na večeře se venku na terase i grilovalo, vždy jiný druh masa. Všichni jsme si vždy vybrali a neměli jsme problém najít to co nám chutná. Nikdy jsme na stůl nečekali. Stačí říct komukoliv z personálu a ten vám stůl najde a prostře, někdy nám i donesli pití.

Lahve vody vydávali na baru Aaurora a mohli jsme mít kolik jsme potřebovali.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

S personálem jsme byli velmi spokojení.

Na pokoji jsme jednou za pobyt měli problém s klimatizací. Zavolali jsme na recepci a do 10 minut přišel opravář a problém vyřešil.

Myslím že největší problém Čechů je komunikace. Dcera umí dobře anglicky a vše bez problémů vyřídila.

Hotel už sice má svá nejlepší léta za sebou, ale na pokoji je stejně člověk minimálně.

Pláž a moře  průměrně (4,6/5)

Jednoznačně to nejlepší z celého hotelu a celého Egypta. Takhle krásnou pláž plnou korálů a ryb jsme ještě nezažili. Neuvěřitelný zážitek!

Na pláži byl denně animační program. Někdo psal o hlučné hudbě, která nám naopak přišla příjemná a to s námi byla babička (72 let).

Na pláži doporučujeme stánek s kolárky, kde je Tito a prodává výlety. Umí dobře česky a výlety má levnější než cestovka. Výlet s ním byl úžasný zážitek.

Na pláž a z pláže se dá vyhnout schodům díky vláčku.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Jako u všech hotelů v Egyptě. Písek, silnice a odpad. Z hotelu není nutné vycházet a když jsme chtěli něco podniknout, tak jsme jeli hotelovým autobusem do centra Hurgády.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Dovolená byla úžasná a klidně by jsme jeli znova!

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 62
z 127 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Zdenka: AL Nabila - 8. 8. 2014 18:42

Konečně po delší době pozitivní recenze a moc díky za ni. My jsme byli v hotelu letos v květnu, a hned bychom se vrátili. Až na pár drobností to byla úžasná dovolená. reagovat

Larry: údiv - 10. 8. 2014 11:22

Právě jsme se vrátili a po přečtení této recenze se mi zdá, že jsem byl asi v jiném hotelu. Pro srovnání doporučuji pobyt v Egyptě v jiném 4 nebo 5 * hotelu . Tato recenze bohužel neodpovídá skutečnosti. Konkrétně problém s klimatizací nebyl vyřešen ani za 5 hodin !!!! a nebylo to komunikací, ovládáme jak angličtinu, tak němčinu a i ruštinu, která je v tomto hotelu velmi preferovaná. Dále si myslím, že šváby nejsou součástí vybavení pokoje 5 * hotelu. A deratizér je jen nouzové řešení. Dále výběr na jídlo odpovídá max. 3 hvězdy nebo lepší závodní jídelna. Nevím, jaké spousty masa paní myslí. Opravdu asi si při psaní recenze chybně uvedla název hotelu. Také čistý příbor je standard v každé normální restauraci. Plastové lžičky nemají v 5 * hotelu co pohledávat. Podšálek na kávu je také běžné vybavení inventářem, zde luxus který skoro není k dispozici. Myslím, že cestovní kancelář prodává celý pobyt včetně služeb a za tyto peníze by měla být odpovídající hodnota. Utěšovat se tím, že to je takové jaké si to uděláme je jen slabá útěcha. reagovat

katka: Re: údiv - 11. 8. 2014 12:46

Tak nevim,v Egyptě jsme byli po 5,takže mám s čím srovnávat!!Nám se prostě líbilo a žádný velký problém jsme neměli.Problém s klimatizací jsme řešili 2x a vždy byl vyřešen do cca 10 minut.Prostě k nám byli milí a ochotní a nechci si kazit dovolenou plastovýmí lžičkami.Kdo chce luxusní hotel a bazény ať si připlatí a jede jinam. reagovat

Zdenka: Larry: údiv - 10. 8. 2014 16:54

Asi jste měli prostě smůlu, jinak to nevidím. Do tohoto hotelu bych se klidně vrátila. My jsme neměli sebemenší problém s čímkoliv. Až na ty umělohmotné lžičky, které taky nemusím, tak vše v pohodě. Jo a číšníci v jídelně, to byla taky síla. Ale my jsme z toho měli spíš srandu.Podle toho s jakými recenzemi jsme odjížděli, tak to tam bylo fajn. Já jsem byla hlavně zvědavá na tu opěvovanou zátoku, a ta byla opravdu skvělá. reagovat

Karluša: :) - 14. 8. 2014 9:53

Taky jsem se nestačila divit negativním recenzím a celou dobu přemýšlím, jestli jsme opravdu jedni z mála, co měli štěstí nebo je to o přístupu našeho k ostatním. My měli báječnou dovolenou, s nikým a ničím nebyl problém. Také to připisuju ramadánu, kdy nebyl nápor arabů, byli tak je ti co nejsou muslimové. Ostatní asi fakt měli smůlu nebo nebyli připravení na egyptský styl života. Všichni byli milí, přátelští, pořád se ptali, jak se máme. Když jsem ze zdr. důvodu rušila výlet lodí, celý týden se chodili ptát, jak jsem na tom se zdravím... rádi si povídali, vyprávěli o svých životech a práci. Pro nás opravdu neskutečný zážitek. A že čekám na stůl? Chytnu číšníka a stůl nám připravil... já si fakt nemůžu stěžovat ... reagovat

Evina: nám se líbilo... - 24. 8. 2014 14:25

Dnes jsme se v noci vrátili z nádherné dovči v tomto hotelu a byli jsme spokojeni.Ubytování čisté,každý den úklid a výměna ručníků z kterých bylo vždy vytvořeno nějaké zvířátko :) Moře nejúžasnější co jsme kdy viděli,hlavně kvůli rybičkám.Syn neustále šnorchluje,takže pro něj zážitek.Když jsme si vypůjčili šnorchly i my,tak jsme byli nadšení,jakou n ádheru jsme pod vodou viděli.Ryby,které vidíme jen v tv plavali těsně vedle nás.Nádhera to pozorovat.Personál vstřícný,delegát super.Ani s jídelnou jsme neměli problém,Když jsme vstoupili,tak se hned ptali pro kolik lidí chceme stůl a ten byl připravený.Maso bylo na výběr každý den,jak ryba,tak kuřecí,hovězí,mleté.Různé přílohy,zelenina,saláty,spousty moučníků,ovoce.My jsme prostě žádný problém neměli a že jezdíme na dovolenou každý rok jinam,aby jsme poznali všechno možné.Bylo nám líto,že to uteklo a museli jsme se vrátit domů.Jeli by jsme tam klidně zase,na tom jsme se shodli :) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání