Napsat recenzi

Hnus, hnus, hnus!!!!!

Recenze hotelu Red Sea Taj Mahal Resort & Aqua Park ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 1 247x
Recenze se líbila: 540 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 8

Letos jsme byli po deváté v Egyptě, pokaždé na jiném místě a v jiném hotelu, ale musím říct, že to byl nejhorší zážitek. Špína po celém hotelu, pití ze špinavých skleniček, že nešlo vidět skrz. O čistotě dalšího nádobí se nebudu ani rozepisovat. Musím říct, že úroveň hotelu, které nabízí CK 4* a dokonce ***** a ******* 5*, by mělo jinak vypadat. Toto hodnocení vůbec neodpovídá skutečnosti. Hotel by byl opravdu krásný, kdyby byl zájem vedení se o něho starat, investovat do něj a rozvíjet služby ve prospěch turistů. Kdo byl v Egyptě a zažil čistotu a služby na úrovni, tak nemůže napsat, že dovolená v tomto hotelu byla nádherná. Přála bych mu zažít skutečnou krásu Egypta a vstřícnost personálu.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Byli jsme ubytování v hlavní budově, což byla výhoda. O čistotě na pokoji máme úplně jinou představu. Věčně jsme žádali o ručníky, které nám byly dodány až po urgenci.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Katastrofa!!!!!!!!Špína, všude kam se podíváte. Studené a stále stejné jídlo. Dívat se na prasata z Egyptu, to je pouze pro silné žaludky. Co můžu ohodnotit na výbornou, byly jejich dorty a zákusky. Jinak denně stejné jídlo. Kuře, kuře a dále jen kuře!!!!!!!!!! Kdo se chtěl najíst v čistotě musel utíkat v 7:00 hodin na snídani, ve 13:00 hodin na oběd a v 19:00 hodin opět na večeři. Vše bylo v poklusu a nekonečném stresu a to díky tomu, aby člověk nemusel stolovat vedle arabských občanů a dívat se na to, jak plýtvají jídlem a jaký binec po nich zůstane.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Služby na špatné úrovni, chybou vedení. Neochota arabského personálu. Člověk se bál o něco požádat. 5 minut je pro ně i 4 dny a stejně se nic neděje.

Pláž a moře  průměrně (4,6/5)

Nádherné, to jediné drží hotel nad vodou, ale uvidíme jak dlouho. Vstup do vody pozvolný, podmořský život nádherný. Výhodou bylo, že od hlavní budovy jezdil tzv. egyptský Expres(traktor s jedním vagónem) a autíčko nepřetržitě nahoru a dolů.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Katastrofa !!!!!! Špína, bordel, vše neudržované. Všude plno pet lahví, papírků, prázdného nádobí přede dveřmi pokojů, které tam leží i několik dní.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Ten, kdo rozdával hvězdičky, musel být slepý. Tento hotel bych hodnotila slabě 3*. Moře 5*. Služby 2*. Jen by mě zajímalo, zda se na tento hotel a na skutečnou realitu byl podívat někdo ze zástupců všech CK, kteří tento hotel mají ve své nabídce? Vřele bych jim to doporučila a to bez ohlášení. JE TO NEJHORŠÍ HOTEL , CO JSME ZAŽILI. !!!!!!!!!!!!!!! Opravdu HNUS, HNUS,HNUS. Tento hotel už v životě nikdy!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 62
z 127 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jiří: Souhlasím s recenzí. - 16. 8. 2014 11:52

Byl jsem v Royal Azur a delegátka CK mi po mé písemné stížnosti na služby hotelu sdělila abych do Al Nabila Grand Makadi v žádném případě nejezdil. reagovat

Jarka: Nesouhlasím - 16. 8. 2014 20:05

Do Egypta jezdím hlavně kvůli moři a podmořskému světu. Né se tam cpát a buzerovat, že mi jeden den neuklidili. Doma jistě také denně neuklízíte a nevaříte speciální ňamky. Já s rodinou jsem byla velmi spokojená. Když mi dáte tip, který super hotel v Hurgadě má živý korál i písečnou pláž a nemusela bych si platit výlety za podmořským světem, svůj názor třeba změním reagovat

Ruda z Ostravy: Re: Nesouhlasím - 16. 8. 2014 20:41

Vážená paní, vůbec nemusíte svůj názor měnit. Každý máme jiný názor a zážitky. Nekritizuji moře, pláž a ani podmořský život, ba naopak toto ve své recenzi chválím. Nikdo nikoho nebuzeruje, ani se nepřecpává. Ale je pravdou, že denně doma uklízíme a dokonce i vaříme. Ale taky je pravdou, že si platíme i služby a že hygiena v tomto hotelu je na bodu mrazu. Možná jste měli štěstí a nezažili jste to, co my. Kdyby jednou neuklidili nebo 5 x , tak to neřeším. reagovat

Andrea: Souhlasím s recenzí - 17. 8. 2014 10:26

Včera jsme se vrátili z tohoto hotelu, kde jsme byli ubytováni v bungalovu. Plně souhlasím s touto recenzí. Kterýkoliv bungalov v Chorvatsku je lepší než v Al Nabile, která je nabízen jako 4*. Všude zažraná špína, veřejné toalety katastrofa - špinavé a silně zapáchající, nepořádek v celém areálu, upřednostňování Arabů, nemožnost koupání v bazénu - obsazeno Araby, kteří se koupají oblečení, jídelna špinavá, sklenice opatlané, jídlo stále stejné a poměrně dost často nedovařené. Byla jsem v Egyptě podruhé a do tohoto hotelu už nikdy více. reagovat

Jiří K.: Nesouhlasím - 15. 9. 2014 15:53

Minulý týden jsem se vrátil z tohoto hotelu,a čtu tady tyto KECY.Ruda z Ostravy ŽVANÍ nesmysli,naopak je tam Krásně.Na Egypt Nádhera.Nebojte se,a klidně jeďte,jen špatně pohybující lidi,by mohli mít menší problémy z dopravou na pláž(schody na pláž) reagovat

Ruda: Re: Nesouhlasím - 15. 9. 2014 15:58

Je možné,že žvaním,ale Vy píšete hrozně:) reagovat

Lenka: Souhlasím - 16. 10. 2014 19:36

Vrátila jsem se z tohoto hotelu v pondělí.Byly jsme ubytování v bungalovu ,kde byla špína,mravenci,ještěrky.Jídlo pořád stejné po dobu celého pobytu, sklenice neumyté,příbory totéž.Personál na recepci - hrúza,neochota,neváží si hosty.Jediné, co je nádherné ,čisté moře a krásná pláž. reagovat

Honza P.: Nesouhlasím s recenzí - 5. 11. 2014 12:32

V hotelu jsme byli už podruhé a snad až na pomalejší obsluhu u barů si nemůžu stěžovat. Uklizeno každý den, ručníky a osušky také, dokonce nám ochotně sám doplnili pitnou vodu v lednici. V jídlech jsme si také vždy vybrali, co jsme chtěli. Jeli jsme do hotelu s tím, že jedeme do cizí kultury a ne, že se tato kultura podřídí nám. Jde asi o to, na jaké zaměstnance narazíte a musím říct, že náš úsměv k zaměstnancům nám vždy otevřel dveře. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání