Napsat recenzi

Nemohu věřít vlastním očím!

Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 371x
Recenze se líbila: 393 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Na Morávku jezdíme s našimi dětmi opakovaně již 7 let. Stále do stejného zařízení. Nabízejí zde spoustu atrakcí a zábavy za velmi rozumnou cenu. Letos přibylo spousta dalších atrakcí. Skákací hrady stojí pouhých 50,- Kč na celý den! Nechápu reakce lidi, kteří se nad touto částkou čertí , když se za tyto atrakce všude jinde patí podobná částka, ale za pouhé pětiminutové vstupné a ne celodenní!

Holt, když něco není zadara, nebo zahrnuto ve voucheru, je to špatně.

Jestli se tam něco opravdu změnilo k horšímu, tak je to určitá část klientely ze slevových portálů. Moc tomu nerozumím, ale když to mohu porovnat s předchozími léty, tak je to cesta do pekel. Apeluji na majitele ze strany zatím spokojeného zákazníka. Přestaňte míchat vaše spokojené zákazníky se slevomaty. Nikdy u Vás neutratí nic nad rámec svého voucheru a zcela odradí normální klientelu.

Ubytování  průměrně (3/5)

Ubytování čísté, útulné.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Nabídku stravy patrně formuje poptávka aktuální klientely. Je pravdou, že pstruha nám udělali až na základě osobní žádosti. Prý o ně není takový zájem, aby mohl být na jídelním lístku.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Vybavení hotelu patři k tomu nejlepšímu, co se v okolí nabízí. A to nemluvě o ceně, za které se dá rekreace v tomto zařízení pořídit.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Nádherné, čisté, vkusné.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Náš celkový dojem je dlouhodobě dobrý.

Jezdíme sem rádi a rozhodně se nenecháme odradit referencemi lidí, kteří si léčí vlastní mindráky.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 123
z 229 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Eduard Škroch: ani já jsem nevěřil vlastním očím - 26. 10. 2015 16:57

Vážení Robenkovi, Nejdřív chci napsat, že jsem s rodinou na Morávce NEBYL se Slevomatem, ale na týden. vidím, že jste dali svůj názor pouhý den po mé recenzi. Takže: skákací hrady-jasně, za 50 kč na den je to supr, ovšem za nás to bylo za 100kč. Čert vem "kilo", dal bych klidně i dvě, ale-děti majitele byly drzé, arogantní a zcela záměrně vyhazovaly ostatní děti z atrakcí, jak z hradu, tak trampolíny. Mám 2. roky starou dceru a když tam naběhlo jejich "stádo", raději jsem jí vzal pryč, což kvitovala jedna z dcer slovy:"konečně si zaskáčeme." Jídlo-fakt se Vám zdály snídaně v podobě přesolených a přepepřených vajec, párků, co byly dost divné a o "obloženém" talíři nemluvím. Dostali jsme k tomu starý chleba a vodu, která voněla po džusu. Vybavení nehodnotím, vzhledem k třem hvězdám to je v normě, sice voda by mohla téci ze sprchy a TV mít norm. byrvy, to je ale jedno. Okolí hotelu- fakt se Vám zdály ty dva rybníčky vkusné? Jeden vypuštěný a druhý plný chcíplích ryb, máte divný vkus. Moje recenze se jmenuje dovolená k "nezaplacení", můžete si jí přečíst. Škroch E reagovat

Trávníček Jiří: Nespokojenost???! - 2. 8. 2016 16:37

Vážení, jeli jsme do tohoto hotelu s manželkou po předešlých zkušenostech z jiných pobytů. Asi by bylo přehnané tvrdit, že nám tento pobyt vyrazil dech, ale každopádně velice nemile překvapil. Po příjezdu nikdo nebyl na recepci, jen uklízečka nám sdělila, že zavolá šéfovou. Na tu jsme čekali dalších cca 20minut. Pak nám předala klíče od pokoje se stručným popisem kde ho najdeme a dalšími vysvětlivkami kdy a jak probíhají snídaně a večeře. A tímto veškerý zájem o zákazníka skončil. Na otázku kde je podle nabídky slibovaná rybářská bašta, kde si můžeme nechat udělat čerstvou rybu nám bylo odpovězeno, že funguje jen při akcích a někdy o víkendu. Takové upozornění jsme v nabídce neviděli. Když má někdo v nabídce venkovní bazén a vnitřní bazén s mořskou vodou, pak se dá jen těžko předpokládat, že jejich užívání je jen v závislosti na počasí. A samotný přístup k bazénům? Každý bazén je označený cedulemi jak se má zákazník chovat, jako by to bylo zařízení pro školní lyžařské zájezdy. A jsem rád, že nemám tu trapnou zkušennost s majitelem, který vykřikoval po jednom hostu, který v dobré víře šel bos s botami v rukou aby se podíval na venkovní bazén , že má okamžitě vypadnouut a že to bude pokuta 10000,- Kč. ( to by mě asi chladného nenechalo , ale možná záleží ko ty boty drží - starší důchodce je dobrý terč ) Za jídlo se snad nemusejí stydět, ale dle mého názoru toho opravdu moc v nabídce nemají. Kdyby tam byl host více jak čtyři dny, tak se bude nabídka zase jen opakovat. Mě osobně nejvíc zklamalo to, že mi bylo kyslé mléko ke snídani vydáváno za čerstvé a po výměně džbánku se vlasně nic nezměnilo. Kdyby tam stálo 20 minut, tak je na tom stejně jako to první. Ale prý to je normální mléko. Ubytování samotné bylo docela dobré. Jen mě při vstupu do pokoje překvapil docela intenzivní zápach sava. Asi lepší než cítit něco horšího, ale dnes bych jako hotelier volil nějaký voňavější prostředek. Vůně sava s kombinací zřejmě původních prostěradel a povlečení nedodává na dojmu. Co na závěr? Myslím, že majitelé by se měli zamyslet, poohlédnout se po okolí, jak to dělají v jiných hotelech a pak přehodnotit svůj přístup k věci. Problém určitě není v hostec přes slevomaty. Ti by se rádi vracely tam, kde jim bylo dobře a doporučovali by dál. Snad je to jen špatná zkušenost majitele s hosty samotnými, ale arogantností a nezájmem si nové a vděčné zákazníky nikdo nikdy nezískal. Osobně také podnikám, sice v jiné branži,ale citlivý přístup k zákazníkovi se mi vyplácí už 20 let Jelikož je vidět, že v tomto areálu je vložený nemalý peníz, bylo by škoda nechat to zchátrat. Možná se s manželkou někdy stavíme ,,na čumendu" co je novýho , ale rozhodně víme o hotelech do kterých se vrátíme raději. Trávníček reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání