Napsat recenzi

Naprosté zklamání

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2016
Přečteno: 611x
Recenze se líbila: 364 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Welnes pobyt v Beskydech, tak v to jsme doufaly a těšily se na dámskou jízdu!

Hotel Petr Bezruč nás naprosto zklamal!!!

Při příjezdu jsme se chtěly ubytovat (měly jsme objednané 2 pokoje), bohužel od druhého pokoje milá paní recepční neměla klíč. Protože jsme si daný pobyt přijely užít, braly jsme tuto informaci v klidu a domluvily se, že si věci dáme prozatím do jednoho pokoje a před večeří se zastavíme pro klíče. Asi kolem 18 hodiny jsme sešly do recepce a jaké bylo naše překvapení, že klíče stále nejsou. Již jsme nebyly úplně v klidu, když nám „milá“ paní recepční oznámíla: „co má jako dělat, když klíče nejsou“, požadovaly jsme samozdřejmě nějaký pokoj. S tím nám bylo oznámeno, že je hotel plný! Náš klid nás opustil. Chtěly jsme se prostě ubytovat. Paní recepční nám s „nakvašeným výrazem“ oznámila, že nám bude muset dát pokoj Lux (opoti původnímu pokoji Standard). Ve výtahu jsme si říkaly, dobře bude to dobré a ještě lepší než jsme čekaly, nebudeme si tedy kazit welnes pobyt. Příšly jsme do páteho patra, kde nás paní recepční ubytovala. Musím říct, že pokoje jsou sice starší, některé vybavení spíše retro, ale přesto čisté. Jen jsme nechápaly jaký je rozdíl mezi pokojem standard a našim lux – nakonec jsme na to přišly – v pokojích Lux jsme měly dvojvrstvý toaletní papír oproti standardu. Ubytovány jsme byly a těšily jsme se na večeři, bar a následné welnes procedůry. Když jsem přišly do jídelny a zeptaly se obsluhy co dobrého budeme mít bylo nám sděleno, že TO na smetaně. Tak jsme čekaly – přišlo jídlo a teď nepřeháním UHO s rozvařenýma nudlema a sekaná. Opravdu kulinářský zážitek (maso se sníst dalo :-) Bar – obsazen – jen několik lavic kolem restaurace. Zašly jsme se tedy zeptat paní recepční, kde najdeme druhý (zelený bar), který uvádějí v propagačních letáčcích v hotelu. Paní recepční nám řekla, ať to neřešíme. Neřešily a šly jsme na pokoj. Ráno jsme si chtěly rezervovat welnes služby. Podařilo se nám najít paní Lázeňskou a přes nemilý start, jsme se s ní i nakonec domluvily. Dále jsme si na večer chtěly zarezervovat masáže (nespočet různých masáží naleznete v nabídce hotelu) – Čokoládová masáž - „Není čokoláda“, masáž láhvovými kameny - „kameny nejsou nahřáty“, parafínový zábal na ruce – „není parafín“. Můžete nám tedy říct jakou masáž si můžeme objednat – „není masér“. Pokud Vám to připadá jako vtip – tak to vtip opravdu nebyl. Kdyby kamarádka nepřijela na náš slavný Welnes pobyt až z Prahy, tak jedeme ráno domů. Musím říct, že co fungovalo byla solná jeskyně a pára, jinak slaná voda v bazénu měla nažloutlou barvu a moc nevoněla. Trysky ve wirpoolu pouze 3. A personál - paní recepční absolutně neztíhala, opravdu nebyla milá a vstřícná (není se čemu divit, když nic nefungovalo a lidé si ztěžovali). Koho bych v tomto hotelu pochválila byl úklidový personál. Usměvavý, vše čistě ukizeno a voňavo. Jinak bych tento supr pobyt v krásném hotelu Petr Bazruč po naší zkušenosti doporučila jen nepříteli.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Tak přežily jsme to!

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Tak přežily jsme to!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Tak přežily jsme to!

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,2/5)

Tak přežily jsme to!

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Ujde.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Pokud scháníte relaxační pobyt, tak tento to určitě nebude!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání