Napsat recenzi

pobyt v hotelu Sirma all inclusive září 2024

Recenze hotelu Sirma Hotel **** (Turecko - Side - Side)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: září 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 1 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 0
  • okolí naší ubytovny okolí naší ubytovny
  • výhled z našeho pokoje výhled z našeho pokoje

To co nemohli v hotelu Sirma pokazit to bylo dobré. ( okolí, pláž a moře )

Na turecké riviéře jsme byli min 5x. Tento hotel byl nejhorší ze všech dosud navštívených.

Pobyt jsme měli na 13 dnů za 61 000 Kč. ( all inclusive )

Ubytování  průměrně (4/5)

Byli jsme ubytovaní v ubytovně ve čtvrtém podlaží bez výtahu. Rozměr pokoje 3x3.5 m. pokoj byl bez židlí kdy jsme museli sedět na posteli a kolem postelí byl pouze průchod .

Výhled z pokoje byl na výměník, který prakticky celý den hučel. Nejbližší okolí ubytovny s výhledem z pokoje dokládám přiloženými obr. Jsme důchodci 68 a 78 let, pokoušeli jsme pokoj okamžitě reklamovat, ale bez úspěchu. Aktivně mluvím anglicky a německy, domlouval jsem se německy. recepční moc německy neuměl. Pokoj nám nevyměnili, že již žádný volný nemají. Sledovali jsme potom pohyb u recepce. Po nás přijeli mladí Němci, kteří bez problému dostali pokoje v hlavní budově hotelu s výtahem.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Ke snídani nebyl prakticky výběr v pečivu. Pouze toustový chléb a jakési bulky balené ve folii, což dokazovalo, že nebyly čerstvé. Opakovaně byly mleté asi salámy načervenalé barvy a stále se opakující stejné sýry. " Džusy" z automatu byly přeslazené chemické roztoky barvou se měli přiblížit vzdáleně pomerančovým a popř. dalším džusům.

Obědy a večeře, které se stále opakovaly byly grilovaná kuřata nebo kuřata v nedefinovatelných omáčkách, popř. grilované malé rybky a nebo opět ryby v omáčkách. Grilovaná kuřata a ryby byli buďto spálené nebo polosyrové většinou přesolené. Stále se opakovali jakési směsi zeleniny a různých kuřecích vnitřností jako játra žaludky a pod. Celou dobu nenabízeli ani hovězí ani skopové maso, což je v těchto končinách obvyklé.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Obsluha v hotelu se snažila seč mohla, kdy roznášela pití a uklízela stoly. Úklid pokojů byl komplikovaný pro obsluhu, kdy vše museli tahat do pater ručně. Ručníky a povlečení měnili cca 1x za 2 dny. Velmi negativně hodnotím recepčního při našem příjezdu odpoledne dne 3.9.2024. I přes bakšiš, který jsme mu dali byl velmi neochotný. Velmi negativně hodnotím přístup v tomto hotelu k wifi. Zdarma byl přístup k wifi pouze na recepci s velmi slabým a stále vypadávajícím signálem. Přístup k wifi stojí cca 2.3 Eur na den. Když jsme se pro to rozhodli chtěli platit pouze hotově.

Pláž a moře  průměrně (4,8/5)

pláž byla prostorná a čistá, přístup do moře pozvolný

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Okolí hotelu je zajímavé s mnoha obchody a restauracemi, kde jste si mohli kompenzovat chabé jídlo v hotelu Sirma.

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Doporučit můžeme do dané oblasti avšak ne do hotelu Sirma.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 6 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Side - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání