IZ FLOWER
Recenze hotelu Iz Flower Side Beach Hotel **** (Turecko - Side - Kumköy)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | irča |
Vloženo: | 13. 3. 2024 |
Pobyt: | červen 2023 |
Přečteno: | 7x |
Recenze se líbila: | 63 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Nejhorší dovolená co se hotelu a hlavně personálu týká. Když pominu tyhle věci, počasí, okolí a moře včetně pláže super. Ale chování personálu to byla katastrofa. Náramky barevné dle národnosti. Hnědá - Němci, černá - Rusáci, modrá - Češi = prakticky neviditelní hosté. S tím jsem se zatím nesetkala a doufám, že už nesetkám. A to jsem v Turecku byla několikrát.
Delegátka od xxx byla fajn, ale my nijak neobtěžujeme a nevyužíváme jejich služby, většinou se nějak domluvíme nebo doptáme sami.
Ubytování
Po příjezdu hned problém s pokojem ve 2.patře, chtěli jsme oddělené postele, sice nám vyhověli, pokoj vyměnili, ale byl v přízemí, tudíž všichni hosté stále chodili sem a tam kolem balkónu, málo soukromí, ale jinak to ušlo. Vybavení postarší, ale funkční, příliš malá koupelna, nelze se tam ani otočit, nejdřív musíte zavřít dveře, abyste se dostali k WC. Postele hodně vysoké a z mého pohledu pohodlné matrace, dva polštáře na osobu, deka a přehoz. Úklid v pohodě, ručníky pokojské pravidelně měnily a vodu také doplnily.
Strava a stravování
Jídlo vynikající, stále se opakující. Maso, zelenina, přílohy, ovoce i dezerty všechno nám chutnalo. Mořské plody jsme ochutnali, zejména krevety byly vynikající. Pro děti lívance nebo palačinky, hranolky, výborná rýže. Téměř žádné melouny ani banány. Hodně jablek, hrušek, citrusů, sem tam třešně nebo jahody.
Vybavení, služby a personál hotelu
Číšníci v restauraci byli opravdu příšerní, nejhorší bylo, že se střídali i v restauraci u bazénu, tudíž se jim nedalo vyhnout. Abych byla spravedlivá, jeden číšník byl velice příjemný a ochotný, barman u pláže také a obsluha u plážových lehátek, tak to byl opravdu sympaťák. Ze začátku jsme házeli drobné do kasiček, ale po takové zkušenosti a přezíravosti ze strany (ne)obsluhujícího personálu jsme to raději dali pokojským, které se snažily vyjít nám vstříc s úklidem, kdy jsme potřebovali. A abych nezapomněla na animátory, tak ti byli velmi přátelští a komunikativní, zajímali se, jak se nám líbí, co čteme, zvali nás na sportovní vyžití i večerní program. Těm tedy nelze nic vytknout.
Recepční byli taky nic moc, kdyby uměli pořádně aspoň jeden jazyk. To jejich šišlání se rozluštit moc nedalo, ale tvářili se, že oni umí. Pro náramky jsme se museli vracet, protože jaksi zapomněli nám je dát při registraci.
Večerní program něco jako Bingo, Ein Kessel Buntes téměř denně, byli jsme jen jednou na drinku a tanečku právě se zmíněnými animátory a stačilo. Raději jsme šli na procházku nebo si četli na balkoně.
Pláž a moře
Jak už jsem psala, pláž krásná, upravená, horký písek, ale dalo se přeskákat do moře. Moře teplé a čisté, trochu vlny, ale před rokem v KEMERU byly mnohem větší :) Obsluha s lehátky bezchybná, volal na nás už z dálky, jen co jsme se přiblížili k pláži a už nám ukazoval, kde nám drží místo, takže spokojenost. Nic se nám neztratilo a to jsme tam nechávali čtečky a tašky s věcmi přes poledne.
Okolí hotelu
Okolí je pěkné, nádherné zahrady, stromy i ovocné a keře samý květ, vonělo to krásně a vypadalo kouzelně. Jen ty kočky! Všude se nějaké procházely, dokonce i s koťaty, mají v zahradách své místo. Ač nejsem alergik, nechci, aby se mi kočka válela na ručníku na pláži. Na průzkum okolí jsme vyjeli dolmuší do Side i do Manavgatu podívat se na památky a obchůdky, trochu se zkontaktovat s místními. Nakonec jsme zjistili, že všude je naprosto stejné zboží jen ceny byly jiné. Čím dále od hotelu, tím dražší.
Celkový dojem
Jak jsem již řekla, byli jsme v Turecku v hotelech GRAND ZAMAN, GRAND ZAMAN BEACH, QPR LE JARDIN RESORT a všude se nám líbilo, ale tenhle hotel už nikdy více. Vřele nedoporučuji.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 9 z 12 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »