Napsat recenzi

S úsměvem a nadhledem je to fajn

Recenze hotelu Sea Planet Resort & Spa Seaden ***** (Turecko - Side - Kizilot)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Přečteno: 230x
Recenze se líbila: 562 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Life Club Kizilot leží v klidné oblasti přímo u moře. Krásné moře, skvělá pláž, dostatek lehátek, slunečníků a místa pro relaxaci, bar s terasou, sprcha, čisté toalety. Totéž platí i pro bazén u hotelu. Starší hotel (bez výtahu) poskytuje ubytování se standartním vybavením, už však dosti zastaralým. Úroveň poskytovaných služeb, stravování a vystupování personálu odpovídá skutečně zařazení v této nižší kategorii.

Při celkovém hodnocení u nás převážilo skvělé prostředí a podmínky pro koupání v moři i bazénu, což naplňovalo hlavní záměr dovolené, takže z tohoto pohledu spokojenost.

Ubytování  průměrně (4/5)

Standartní, ale zastaralé vybavení pokojů. Někteří klienti reklamovali nedostatečnou skříň, nebo špatnou chladničku - minibar, ucpaný odpad či utržený závěs ve sprše, kapající klimatizaci.

Pokojská vám ustele, avšak nevšimne si chybějícího toaletního papíru, nedoplní minerální vodu do minibaru, která má být dle dohody zdarma poskytována.

Večer se vyskytují komáři. Není zcela nutné, ale pro jistotu doporučuji pokojový odpuzovač komárů.

Na večerní venkovní posezení u baru u bazénu vhodný rovněž nějaký tělový Repelent či Raid proti komárům.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Stravování nadchne příznivce zeleniny a sýrových pochoutek. Velký výběr.

Z masa denně pouze mleté v podobě tyčinek, či placiček -průmyslový polotovar. Občas drůbeží, ale sekané na kostky i s kostí. Jedinkrát za pobyt byl gyros, a jednou restovaná játra. Z masa najdete ještě studený párek na kolečka v nějaké zeleninové směsi či např. hořčičné marinádě s jablky. Na snídani salám typu Junior světlejší a Junior tmavší.

Denně těstoviny a rýže. Opékané brambory pouze jedinkrát. Občas brambor v nějaké zeleninové směsi či šťávě s masem. Čerstvé bílé pečivo (veka) stále.

Na oběd polévka - vždy jen 1 druh. Ta pak ještě podávána na pozdní večeři.

Ovoce: Stále meloun vodní (červený), avšak teplý (odebírán z venkovního skladování na slunci). Denně pak pomeranče a jablka. Dvakrát byl meloun pravý (žlutý). Dvakrát blumy pro pár jedinců, kteří stihli být na obědě první.

Denně cca 5 druhů různých příliš přeslazených zákusků na turecký způsob máčených v medu či cukrové šťávě. Korpusové košíčky, med, džemy, kompotované ovoce.

Na snídani kromě zmiňovaných dvou salámů, vždy dostatek sýrů, zeleniny, orientálně dochucených pomazánek, mussli, cornflakes, jogurt, možnost vaječné omolety.

Nápoje z postmixu, z původních pěti ovocných pak už jen dva. Káva, velký výběr čajů.

Personál restaurace je stále v pohybu, ale neorganizovaně působí všichni a všude a hlavně odnáší použité nádobí, i když jste ještě nedojedli a nedopili. Doplňování příborů (hlavně vidliček) pro následné strávníky u stolu je pro ně denodenně nevysvětlitelná záležitost. Dozorující a přecházející manažer si sám nic nevšimne a dotazem je vždy zaskočen.

U pokrmů či nápojů se často setkáte s tím, že něco už došlo a nebude. Konec. Finiš.

Nejhorší ve velké restauraci je však to, že zcela neodpovídající klimatizace v jednom rohu má účinnost pouze v rozsahu dvou stolů těsně před ní. Ostatní strávníci u dalších cca 40 stolů musí snášet až nesnesitelné vedro. 10 stolů je k dispozici venku na terase před restaurací.

Pozitivem je, že vždy na novou směnu stravování jsou prostřeny čisté plátěné ubrusy.

Mrzuté je šílené plýtvání poskytovaným jídlem (i nápoji), neboť hosté si nakládají obrovské porce, aniž zkusili, zda jim to chutná a bez vědomí, že si mohou jít znovu přidat. Ale to už je o kultuře a úrovni hostů a ne restauračního zařízení

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Standartní, ale zastalé vybavení pokojů i hotelu. Pozor, 4-patrový hotel nemá výtah.

V hotelovém komplexu jsou kromě Čechů pouze klienti z Ruska, Ukrajiny a event, nějaký ze země asi Blízkého Východu.

Vše se točí kolem ruských hostů (největším klientem je ruská CK Anex), jsou zde i děti na tzv. letním táboře. Ruský host je mírně preferován v přístupu a toleranci. Nejlépe se s personálem také domluvíte rusky, podstatně hůře anglicky či německy. Z důvodu zabezpečení 2 pokojů pro ruské klienty byli naši 4 čeští účastníci zájezdu bez možnosti

odvolání po 2 dnech přestěhováni do jiného hodně vzdáleného hotelu. Pozitivem bylo to, že do hotelu vyšší kategorie.

Odbavení personálu je vždy pomalé a chaotické. Personál je přátelský, chodí za vámi, zda něco nepotřebujete, ale je to spíše z důvodu, že za nějakou službičku očekává tzv. bakšišné. Připravte se, že řadu věcí, které by měly být samozřejmostí, si musíte vyběhat.

Pokojská vám ustele, avšak nevšimne si chybějícího toaletního papíru, nedoplní minerální vodu do minibaru, která má být dle dohody zdarma poskytována ap.

Problémy si řešíte sami. Delegátka CK vás vyzvedne na letišti a dopraví do hotelu. Na průběh než vás ubytují už nezůstává. Další její hlavní náplní je nabídnout organizované zájezdy. Shlédnutí památek a zajímavostí či volný nákup na tržištích je pouze okrajovou záležitostí, hlavní a nejdelší část programu je prezentační a prodejní akce smluvních tureckých partnerů jako např. luxusních šperků a hodinek či drahých kožených oděvů a kožené galanterie. I pokud účastníci nemají zájem musí se časový harmonogram této akce dodržet. Příkladem turecké organizace je, že např. účastníci zájezdu do delfinária se vrátili bez této návštěvy, neboť turecký řidič tam netrefil a stále nemohl najít cestu a nakonec nezbyl čas. (Účastníci dostali úhradu zpět.)

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Krásné moře, skvělá pláž, dostatek lehátek, slunečníků a místa pro relaxaci, bar s terasou, sprcha, čisté toalety. Nepřeplněná pláž však asi vydrží jen do zprovoznění nového komplexu.

Vstup do moře je štěrkovitý, na pokraji i kameny. Doporučuji přezůvky do vody.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

V blízkosti hotelu se staví nový megakomplex (dosud hrubá stavba). Klidné a prostorné podmínky na pláži se asi záhy změní.

Příjezdová komunikace k hotelu od hlavní silnice a upravenost okolních ploch je ve velmi špatném stavu.

Dva malé obchůdky (i zastávka bus) jsou u hlavní silnice cca 10 - 15 min. pěšky.

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Při celkovém hodnocení u nás převážilo skvělé prostředí a podmínky pro koupání v moři i bazénu, což naplňovalo hlavní záměr dovolené, takže z tohoto pohledu spokojenost.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 14
z 19 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Side - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání