Hrozné dovolené
Recenze hotelu Royal Alhambra Palace Hotel ***** (Turecko - Side - Colakli)
Hodnocení: |
průměrně:
4,4/5
|
Autor: |
Vadim Fedorov |
Vloženo: |
26. 6. 2019 |
Pobyt: |
červen 2019 |
Přečteno: |
224x |
Recenze se líbila: |
268
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Výlet byl zklamaný.
Všechny děti a jeden dospělý onemocněly. Infekce.
Nemocnice je 20 minut jízdy od hotelu. Zdravotnický personál kompetentní. Celkem šli do nemocnice pětkrát.
Úklid pokojů je strašný. Třetího dne byly v rozích hračky z předchozích nájemníků, po nichž byly obě místnosti očištěny. Další čištění bylo dobré.
Druhý den, 100 dolarů a 40 euro byly odcizeny z peněženky v hotelovém pokoji.
Ubytování
průměrně
(4,1/5)
Úklid pokojů je strašný.
Strava a stravování
průměrně
(4,4/5)
Katastrofa
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,4/5)
Katastrofa
Pláž a moře
průměrně
(4,8/5)
Super!
Okolí hotelu
průměrně
(4,4/5)
OK
Celkový dojem
průměrně
(4,4/5)
Katastrofa
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 7 z 8 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.