velké zklamání
Recenze hotelu Calido Maris Hotel **** (Turecko - Side - Cenger)
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
koupilka |
Vloženo: |
14. 8. 2018 |
Pobyt: |
srpen 2018 |
Přečteno: |
1 590x |
Recenze se líbila: |
298
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
celkové shrnutí hotelu??? jedno velké zklamání. a to skoro ve všem!!!! za ty peníze-opravdu zklamání. počet hvězd bych hned snížila tak na 3.
Ubytování
průměrně
(4,5/5)
pokoje dobrý, každý den uklizené. to je snad jediné plus tohoto hotelu
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
restaurace a celkově hotel plný Turků. strava? normál
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
animační večery pro děti- ty byly dobré. Bazénů 5-normál, tobogány, skluzavky-odpovídající dle fotek hotelu.
Pláž a moře
průměrně
(2,5/5)
katastrofa, jestli se chcete okoupat v moři, tak sem nejezděte!!! a už vůbec ne s dětmi
Okolí hotelu
průměrně
(3/5)
nic,jen tak 300m 3 krámky.
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
nikdy více
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 1 z 2 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Bopr slavo: nic nesedí-byl jsi někde jinde? - 25. 9. 2023 21:09
Myslím,že recenzent tady neříká pravdu. Možná, že niní vše v úplném pořádku ale je rozdíl mezi pětkou v Paříži či Bruselu a rekreačním hotelem( byť s pětihvězdou). Kdo tohle nepochopí- ať recenze nepíše. Byl jsem před rokem v "sesterském" Cenger Beach a letos jsem zavítal do Calido Maris. Pokud mám mít čisté svědomí, musím předcházející recenzi zcela odmítnout. Rezolutně-tento hotel patří k jedněm z nejlépe řízených z možná šedesáti hotelů ve kterých jsem spal. Interier čistý,uklízený( skoro všude mramor). Koupelny a pokoje pro rekreaci skvěle vyprojektované. Mínus bych viděl v nepřehlednosti(což by vyřešila mapka poschodí na recepci). Jinak musím říci, že stěžovat si na stravu může pouze neobjektivní člověk a nebo přímo "paša", který neví co z rozmaru. Svoji dovolenou jsem ještě nedokončil ale musím říct, že negativní recenze musí psát nepřející delegáti jinných hotelů. Já jsem zde spokojen(a projezdil jsem čtyři kontinenty). Přeji vedení hotelu trpělivost s recenzenty a určitě se sem vrátím.Bopr reagovat