Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Benata Hotel ***** (Turecko - Side - Cenger)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2024
Přečteno: 6x
Recenze se líbila: 44 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Musím říci, že hotel nás velice zklamal. Hraje si na něco, co už dávno není a kdoví, jestli vůbec někdy byl.

Personál, který se neusměje, angličtina je zde opravdu cizí jazyk. V 5* aby člověk si neměl kam sednout na večeři a jedl na stojáka, to jsem snad nikde a nikdy nezažil. Drinky naprostá katastrofa, hnus, který se nedá pít. Pokoj každý den uklizen. V jídle je vidět, že se prostě šetří, takže výběr celkem jde, ale rozhodně to není nabídka z 5*. Tento hotel je mezi 3-4* max.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Nic moc, neurazí ani nenadchne

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Viz komentář

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Viz komentář

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Kamenitá, velice špatně přístupná. Rozhodně boty do vody. Voda docela cista

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Vůbec nic. Max obchody, kde stejně nic nekoupíte

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Už nikdy více

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 5 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Side - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání