Napsat recenzi

Kvalita služeb CK *********-zklamání

Recenze hotelu Hotel Sun Bay **** (Turecko - Marmaris - Marmaris)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2014
Přečteno: 339x
Recenze se líbila: 494 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Tento hotel s bídou odpovídá kategorii 3* se stravováním polopenzí. Že je nově zrekonstruovaný s moderně vybavenými pokoji a že se nachází pár kroků od pláže se nezakládá na pravdě a tím pádem je to z Vaší strany lživá reklama. Navíc CK po naší stížnosti ohodnotila tuto jako neoprávněnou.

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Místo pro minibar, jak je uváděno v nabídce, kde by měla být chladnička s nápoji (dle uvedené kategorie hotelu), zelo prázdnotou.

2. Na balkoně byly pouze 2 plastové židle bez odkládacího stolku. Chybí i sušák na mokré prádlo, což bývá standadní výbavu i v těch nejobyčejnějších hotelech.

3. balkony v nejvyšším patře nejsou zastřešeny, takže při dešti a poryvech větru, který jsme tam zažili několikrát, jsme byli odkázáni sedět

v pokoji za zavřenými dveřmi.

4. Neuvěřitelně zašlá špína byla na zídce balkonu po celou dobu ubytování.

5. Špína ze střechy objektu při dešti stékala přímo před dveře balkonu děravým a zrezivělým okapem.

6. Podél lišt u podlahy v pokoji a v koupelně byla plíseň.

7. U bazénu nebyla funkční sprcha.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

V určené jídelně bylo k dispozici dostatečné množství zeleninových salátů, ale hlavní jídlo se vydávalo pod širým nebem, kde jsme stáli ve frontě v dešti s talíři v ruce. Hlavní jídla byla jednotvárná, převážně zhotovená z mražených polotovarů mletého masa.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Ještě nikdy jsme se nesetkali s tak hrubým a nedůstojným jednáním dohlížejících zaměstnanců na pláži, kteří nám zakazovali konzumovat ovocné nápoje, které jsme si zakoupili v obchodě při cestě na pláž s tvrzením, že si musíme tyto kupovat u nich. Námi zakoupený nápoj vzal ze stolku a mrštil jím do naší kabely s tím, že si smíme přinést jen čistou vodu. V žádném případě jsme si nenosili nápoje ( jak se mylně domníváte ) z prostor hotelu, protože již za ta léta kdy tyto pobyty absolvujeme příslušné předpisy a podmínky pro pobyt známe a také je vždy dodržujeme. Obdobná situace byla

i při hledání příslušné pláže, kdy jsme první dva dny nemohli příslušnou pláž nalézt z důvodu, že nebyly tyto nijak označené a byli jsme nechutně vykazováni a posíláni 1,5 km z jednoho konce na druhý.

Pláž a moře  průměrně (2,6/5)

Vzdálenost pláže 50m od hotelu je lživá. Klame zákazníky, kteří si tento hotel vybrali právě s ohledem k této informaci. Je jasné, že by nikomu plážový bar nescházel a pár kroků by se šel osvěžit k hotelu.Skutečná vzdálenost je 300 - 400m. Dno podél pláže je bahnité.

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Cesta k pláži vede přes staveniště v těsné blízkosti hotelu (prach, nepořádek a hluk stavebních strojů).

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Nevyhovující uváděné kategorii. Navíc CK po naší stížnosti ohodnotila tuto jako neoprávněnou.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 5 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marmaris - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání