Napsat recenzi

Marti Myra - hotel nemá dost provozního kapitálu

Recenze hotelu Marti Myra Resort Hotel ***** (Turecko - Kemer - Tekirova)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2016
Přečteno: 391x
Recenze se líbila: 513 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Z kvalitního hotelu během jedné sezóny hotel kde nefungují základní služby. Začátkem roku nepřijeli turisté z Ruska a hotel nemá dostatek provozního kapitálu. Zaměstnanci nedostali více než 3 měsíce plat, hotel nemá prostředky na zaplacení dodavatelům. Hotel zřejmě nepřežije tuto sezónu (dle rozhovoru se zaměstnanci). V hotelu nefunguje hlavně úklid pokojů a velice podprůměrná úroveň a rozmanitost stravy.

Hotel se skládá z 2-3 patrových domků v rozsáhlé zahradě. Technický stav pokojů a hotelu je dobrý. Pláž dobrá až bych řekl vnikající s dostatkem lehátek. Okolí hotelu příjemné. Hlavně pohled na 2300m vysokou horu je zajímavý. Pokud se rádi proběhnete, tak okolí hotelu je na to jako stvořené. Asi 2km od hotelu začíná zajímavý trail.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Pokoje v dobrém technickém stavu. Celkem prostorné pokoje. Trochu plísně v koupelně ale nic hrozného. Co však nefunguje je úklid. Dle informace recepce by se mělo uklízet každý druhý den. Za 10 dní nám ale uklidili pouze 2x a 2x vyměnili ručníky. Bakšiš ani pobídky na recepci nic nezmění. Málo uklízeček které nestíhají a ručníky nemění protože nemají čisté ručníky - hotel neplatí prádelně tak čisté ručníky nejsou. Toaletní papír se nedoplňuje na pokojích a dokonce ani na záchodech ve veřejných prostorech. Pokud je zrovna papír na veřejných záchodech tak doporučuji se "předzásobit".

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Strava jednotvárná a odpovídající kategorii 3* v Turecku nikoliv 5*. Jídlo se každý den, kromě pátku kdy je Turecký večer, opakuje. Pouze dva druhy masa (kuře asi na 2 druhy úpravy) a grilovaná ryba. Jde vidět, že některé jídla jsou připravována profesionálními kuchaři a některé absolutními amatéry. Občas špinavé nádobí. Tento typ stravování má výhodu, že určitě nepřiberete. Ale přežít se na ní dá.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Bavil jsem se s několika zaměstnanci hotelu a bylo vidět jak jsou z celé situace nešťastní. Dost jich má ještě profesionální hrdost a snaží se pracovat co nejlépe. Další to mají těžce na "háku".

Na něco jako zmrzlina zapomeňte.

Bazény veliké a čisté.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Pláž je to nelepší. Pláž je písečnou-oblízková, voda čista. Přístup do vody je trochu horší. Je však zde molo se schody, takže i pro člověka co hůře chodí není problém se do vody dostat. Pod vodou však nic není - nemá cenu "šnorchlovat". Dostatek lehátek.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Okolí hotelu velice příjemné.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Pokud jedete za mořem a prostředím a spokojíte se se službami 3* tak mohu hotel s klidným svědomím doporučit. Ale nečekejte 5* ani 4* hotel.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 22
z 40 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kemer - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání