Marti myra
Recenze hotelu Marti Myra Resort Hotel ***** (Turecko - Kemer - Tekirova)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
jane |
Vloženo: |
23. 9. 2022 |
Pobyt: |
srpen 2022 |
Přečteno: |
78x |
Recenze se líbila: |
106
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
do tohot hotelu jsme jezdili pravidleně před covidem, kdy sliužby byly upln nekde jinde, nyní pokoje špinavé uklid nekomentuji, byli jsem hodně zklamaní... stran jídla poloviční nabídka rano fresh nebyl, u barů protivní čišnici, , nabídka nápoju omezená... spruzelí personal
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
stará pokoje špína minimálně uklizeny, minibar omezený počet nápojů než před covidem...
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
restaurace ala carte dříve free nyní za poplatek.. strava též nabídka omezená
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
služby na recepci dobré
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
na pláži se nedá nic zkazit je přírodní
Okolí hotelu
průměrně
(3,9/5)
standartní
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
zklamání
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 22 z 40 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.