Špína restaurace děs
Recenze hotelu Golden Sun Hotel *** (Turecko - Kemer - Beldibi)
Hodnocení: |
průměrně:
2,5/5
|
Autor: |
Zdenka Zane |
Vloženo: |
12. 9. 2022 |
Pobyt: |
srpen 2022 |
Přečteno: |
66x |
Recenze se líbila: |
108
čtenářům |
Fotografie: |
5 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Nedoporučuji tento hotel ani omylem. Špína všude jidlo otřesné maso ryby minimum skoro žádné ovoce nakládání jídla přes sklo od personálu nikoliv bufet jako inzeruji. Pláž daleko v kempu pro místní žádanou vodu jsme tam nikdy nedostali jak píšou no hnus.
Ubytování
průměrně
(2,7/5)
Pokoje i chodby špinavé
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Nedostatek masa ovoce. Včerejší jídla nasledujici den v salátu ( hranolky ake i vnitřnosti) možnost si sám naložit není. Obsluha nepříjemná
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
Žádné! ani po upozornění že by mohli pokoj uklidit nic že není ke sprše žádná podložka nic pro 3 lidi 2 ramínka z toho jedno polamane az po 3 dnech jsem odchytla uklízečka a rekla jí aby mi nějaké obstarala.
Pláž a moře
průměrně
(2,6/5)
Špína asi 30 ks polamaných lehatek pro 2 hotely
Okolí hotelu
průměrně
(2,4/5)
Nic krom hezkých hor
Celkový dojem
průměrně
(2,5/5)
Špatný nejhorší dovolená za 25 let cestování
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 7 z 18 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.