Napsat recenzi

Už nikdy víc

Recenze hotelu Aria Claros Beach & Spa Resort ***** (Turecko - Izmir - Özdere)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2019
Přečteno: 970x
Recenze se líbila: 259 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Ubytování bylo rozděleno do 4 kategorií a my jsme neměli možnost výběru a automaticky spadli do nejnižší kategorie. Na recepci nám bylo sděleno, že jiné pokoje pro 2 dospělé + 2 děti v hotelu ani nejsou k dispozici. Po dalším naléhání nám nabídli možnost přestěhování do hlavní budovy a vyšší ubytovací kategorie, ovšem za příplatek 25 EUR/noc. Tuto možnost jsme odmítli, nicméně nás zarazilo, že najednou bylo možné ubytovat 4 osoby v pokoji vyšší kategorie.

Ubytování zdaleka nebylo v 5* standardu, který byl k dispozici pouze v hlavní hotelové budově. Náš pokoj se nacházel mimo hotel v CLUB části cca 400 m v nejnižší části řady bungalovů, a přístup k němu byl schody podobně jako do sklepa. Obývací pokoj byl vcelku pěkný, nicméně koupelna s toaletou a terasa nás opět velice zklamala. Ve sprchovém koutě jsme našli spoustu špíny a plísně v silikonových spojích mezi vaničkou a stěnami, návštěvy spousty mravenců a několika pavouků každodenní rutinou. Mini terasa o ploše 4m2 byla neuklizená, vybavena dvěma židlemi pokrytými výkaly od místních racků a děravým odkládacím stolkem. Navíc cca 2m od terasy byla umístěna zalévací tryska, která při večerním postřikování zeleně velmi zapáchajícím postřikem (pravděpodobně voda s nějakým typem hnojiva) znehodnotila terasu, nábytek i ručníky a plavky umístěné na vestavěném sušáku. Proud pohnojené vody každých 10s omyl francouzská okna na terasu, takže nebylo možné vůbec vyjít ven.

Dalším velmi nepříjemným zážitkem byly střevní potíže, které jsme na místě zažili. Již jsme s dětmi absolvovali dovolené v arabských destinacích a nikdy nebyly střevní problém. Přestože jsme se pečlivě vyhýbali pití místní kohoutkové vody, čtvrtý den pobytu jsme byli nuceni navštívit místního doktora, který diagnostikoval gastroenteritis a nařídil striktní dietu. Nemohli jsme si nevšimnout, že jsme zdaleka nebyli jedinou rodinou s nařízenou dietou a několikrát během pobytu došlo ke zvracení hotelových hostů přímo na podlahu jídelního sálu a následném převozu k lékaři na kapačky.Můžeme jen spekulovat, zda bylo hlavní příčinou pochybení hotelové kuchyně, nakažlivé onemocnění či velké množství všudypřítomných much, které přelétávaly z talíře na talíř. Personál hotelu na to později reagoval nabídkou dezinfekce rukou při vstupu do jídelní haly. Za zmínku stojí, že střevní potíže pokračovaly ještě i týden po dovolené a dokonce jeden člen rodiny skončil hospitalizován na infekčním oddělní fakultní nemocnice.

Recenze tohoto typu nepíšeme, nicméně doufáme, že pomůžeme při rozhodování dalším rodinám s dětmi.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Ubytování bylo rozděleno do 4 kategorií a my jsme neměli možnost výběru a automaticky spadli do nejnižší kategorie. Na recepci nám bylo sděleno, že jiné pokoje pro 2 dospělé + 2 děti v hotelu ani nejsou k dispozici. Po dalším naléhání nám nabídli možnost přestěhování do hlavní budovy a vyšší ubytovací kategorie, ovšem za příplatek 25 EUR/noc. Tuto možnost jsme odmítli, nicméně nás zarazilo, že najednou bylo možné ubytovat 4 osoby v pokoji vyšší kategorie.

Ubytování zdaleka nebylo v 5* standardu, který byl k dispozici pouze v hlavní hotelové budově. Náš pokoj se nacházel mimo hotel v CLUB části cca 400 m v nejnižší části řady bungalovů, a přístup k němu byl schody podobně jako do sklepa. Obývací pokoj byl vcelku pěkný, nicméně koupelna s toaletou a terasa nás opět velice zklamala. Ve sprchovém koutě jsme našli spoustu špíny a plísně v silikonových spojích mezi vaničkou a stěnami, návštěvy spousty mravenců a několika pavouků každodenní rutinou. Mini terasa o ploše 4m2 byla neuklizená, vybavena dvěma židlemi pokrytými výkaly od místních racků a děravým odkládacím stolkem. Navíc cca 2m od terasy byla umístěna zalévací tryska, která při večerním postřikování zeleně velmi zapáchajícím postřikem (pravděpodobně voda s nějakým typem hnojiva) znehodnotila terasu, nábytek i ručníky a plavky umístěné na vestavěném sušáku. Proud pohnojené vody každých 10s omyl francouzská okna na terasu, takže nebylo možné vůbec vyjít ven.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Spousta much! Výběr jídel velmi rozmanitý, ovšem těch much!

Několikrát během pobytu došlo ke zvracení hotelových hostů přímo na podlahu jídelního sálu a následném převozu k lékaři na kapačky. Můžeme jen spekulovat, zda bylo hlavní příčinou pochybení hotelové kuchyně, nakažlivé onemocnění či velké množství všudypřítomných much, které přelétávaly z talíře na talíř. Personál hotelu na to později reagoval nabídkou dezinfekce rukou při vstupu do jídelní haly. Za zmínku stojí, že střevní potíže pokračovaly ještě i týden po dovolené a dokonce jeden člen rodiny skončil hospitalizován na infekčním oddělní fakultní nemocnice.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Animační programy pro děti i dospělé vcelku ucházející. Tobogány , pirátská loď pro nejmenší to nejlepší z celé dovolené.

Uklízelo se jaksi sporadicky, dva dny k nám nikdo nezavítal a museli jsme žádat o toaletní papír na recepci. Úklid jako takový nic extra. Ve srovnání s hotely nižší cenové kategorie, velmi ubohé a slabé.

Pláž a moře  průměrně (3,9/5)

Pláž čistá, udržovaná. Moře čisté.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Do nejbližšího města Özdere cca 10 minut místním taxi. Možnost malého nákupu oblečení a suvenýrů.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Celkový dojem velmi špatný. Turecko nezavrhujeme, ovšem hotel by měla hygiena zavřít! Nedoporučujeme tento hotel!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 14 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Izmir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání