Napsat recenzi

Latanya beach hotel Bodrum

Recenze hotelu Latanya Park Resort Hotel **** (Turecko - Bodrum - Yaliciftlik)

Hodnocení:
průměrně: 4,5/5
Vloženo:
Pobyt: září 2019
Přečteno: 281x
Recenze se líbila: 320 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Byli jsme poslední týden v září a první týden v říjnu - ultra all inclusive.

Naše první návštěva Turecka.

Ubytování  průměrně (4/5)

Hotelový komplex hezký,malý,vše pohromadě.

Ubytovaní jsme naštěstí byli v hlavní budově,pokoj světlý a prostorný,jen byl ale slyšet hluk z ulice,proto jsme nemohli mit v noci otevřené okno.Klimatizace se často vypíná a v pokoji vedro.Ale určitě lepší,než mít okna k bazénu,kde do půlnoci je rámus z amfiteátru pod okny.Naštěstí animační program byl jenom první 2dny.Koberec v pokoji byl špinavý,fleky po rozlitých nápojích,dvířka u skřínky ve které byla lednice byla utržená.K hlavní budově patří i domky,ve kterých jsou pokoje menší a tmavé.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Strava bylo to nejhorší z celé dovolené.Předkrmy,saláty a polévka uvnitř vedle jídelny,hlavní jídlo bufetového typu k výběru venku na terase.Polovina nádob prázdná a přikrytá ubrusy. Jídlo většinou studené.Výběr velice chudý, jídlo bez chuti a stále stejné každý den.Připadalo nám,že nám ho předkládají,dokud ho nesníme.Ani u snídaně nebylo žádné sladké pečivo,pouze 2 druhy sušenek.Člověk se vždy nají,hranolky to jistí.Prostě žádný kulinářský zážitek.Nejhorší bylo,že uvnitř se po jídelně stále potulovaly kočky a ležely i na židlích,bednu s koťaty měli i za nápojovým pultem.Páchlo to tam kočičinci.Venku byly také stoly k jídlu a tam zase pobíhali i psi.

Bylo tam dost čechů,ti kteří byli v Turecku po několikáté měli stejný názor jako my a říkali,že toto ještě nikde v Turecku nezažili.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,7/5)

V areálu 2 bary,venkovní jídelna,kde byl výběr z jídelního lístku,jídlo chuťově lepší než v jídelně,bylo hlavně teplé,proto mnoho lidí se na oběd stravovalo tam.Jen obsluha byli asi najatí studenti,které to po celé sezoně už moc nebavilo.Služby hotelu fungovaly,venku stále uklizeno.Problém byla wifi,většinou jen v recepci a okolí,ale když se připojilo hodně lidí,tak to padalo a nebylo možno se přihlásit.

Co se týká služby delegátky,stěžovali jsme si jí.Vymlouvala se,že je už konec sezony,tak co bychom chtěli.Sezona tam je ale až do konce října.Tak nevím proč prodávají zájezdy,když už není stejný servis jako v sezoně.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Pláž čistá,lehátek dostatek.Moře průzračné i když chladnější.

Venkovní restaurace,bary,bazén vše pohromadě.Lehátka jsou i na molu nad mořem,schůdky do moře.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

V okolí hotelu není nic k vidění,není kam jít.Dá se jet do města Bodrum,kde jsou trhy.Zastávka přímo před hotelem.Tam je lékárna a minimarket.

Celkový dojem  průměrně (4,5/5)

Nebyla to žádná levná dovolená,určitě to neodpovídá 4* a hodnocení 9,6.

My se tam určitě už nikdy nevrátíme.Chtěla bych touto recenzí upozornit všechny lidi,

aby si dali pozor při výběru dovolených na konci sezony, aby nebyli zklamáni tak jako my.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 6 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bodrum - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání