Napsat recenzi

Arogantní vedoucí recepce

Recenze hotelu Sami Beach Hotel *** (Turecko - Bodrum - Gümbet)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: září 2019
Přečteno: 65x
Recenze se líbila: 285 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nenechte se ubytovat v pokoji č. 348. Není to pokoj ke spaní, ale spíš úklidová komora.

Vše bylo nefunkční v tomto pokoji, vyčnívající dráty ze zásuvky a z klimatizace kde chyběl přední kryt a při zapnutí všechna nečistota padala na postel. Pokoj bez okna jenom dveře na chodbu které nejdou zamknout a na tuto chodbu chodí kouřit ostatní klienti. I přes zavřené dveře všechen kouř se dostal do pokoje. Nebudu se rozšiřovat o dalších závadách.

Žádosti o výměnu pokoje bylo vyhověno až druhý den ve 14 hodin. A tak jsme přišly o dva dny dovolené a poznaly aroganci vedoucího recepce, který nám málem nafackoval a podle něho jsme měly spát na chodbě hotelu.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Po přestěhování to už šlo.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Na stravu ALL a tři hvězdy velice omezený výběr a s ubývajícíma dny se stále zužoval. Vejce, kuřecí maso, játra. Zelenina. Snídaně se podávaly od 7.30 ale teplá strava /volská oka,palačinky/ se začínala dělat až v 8.30 a to už polovina klientů byla nasnídaná a odešla k moři. Asi tento systém fungoval k úsporám

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Obsluha OK. Na pokoji nebyly osušky ručníky o které jsme si musely ze začátku říkat i pětkrát za den. Úklid se prováděl každý den, prach jsme si utíraly sami. Vybavení pokoje zkombinované starým a novým nábytkem. Málo místa na večerní posezení.V baru je zákaz kouření ale hulilo se statečně všude i v jídelně. Je to všechno jenom v bezohlednosti lidí a číšníci to pravděpodobně vzdali a nosili popelníky.

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Pláž přeplněna,lehátka těsně vedle sebe,takže někdy byl problém se jít natáhnout,nebo zvednout. A to byl skoro konec sezony, nedovedu si to představit v plně obsazeném hotelu.

Moře super nefouká zde vítr pozvolný vstup, dá se krásně plavat v čisté a průzračné vodě.

Jenom jednou po bouřce a lijáku moře zkalené, po obědě již vyčištěné. Čest pracovníkovi který měl na starosti pláž a lehátka. Ráno v šest hodin již byla veškerá naplavenina odklizena.

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Krásné procházky jak kolem pláže tak i uličkami Bodrumu. Večer do ranních hodin hraje v každém hotelu dost hlasitá hudba,vše ale spravily špunty do uší. Tak si je nezapomeňte přibalit.

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Hodně bych zvažovala jestli ještě jednou do tohoto hotelu. Za tu cenu jsou i lepší jak ubytování tak strava.Pokud bychom se nesetkaly s prvotním problémem ale slušným chování a ne s arogancí, která nám zkazila převážnou část dovolené. Vše se dá řešit v klidu a s rozvahou z obou stran.Nejsme nároční, jezdíme tak 3x do roka tak můžeme srovnávat, vždy to nejsou jenom čtyř a pěti hvězdičkové hotely. Tady v tomto hotelu to ale nešlo.

Doporučení bych nechala na samotných klientech. Pobyt 25.9.- 9.10.2019

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 11 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bodrum - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání