Hotel Parkim Ayaz Bodrum
Recenze hotelu Parkim Ayaz Hotel **** (Turecko - Bodrum - Gümbet)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
Cleopatra |
Vloženo: |
24. 10. 2015 |
Pobyt: |
říjen 2015 |
Přečteno: |
389x |
Recenze se líbila: |
492
čtenářům |
Fotografie: |
3 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Naprostá nespokojenost. Uvnitř minibaru byla plíseň a bylo cítit, jak je pokoj zatuchlí. Po dvou dnech nepříjemného dohadování s personálem hotelu a delegátkou mne pokoj vyměnili. Tento pokoj nebyl o moc lepší. Mini bar byl sice čistí, ale plíseň byla v koupelně a výhled z balkónu jsem měla do zdi. Jediné, co je na tomto hotelu dobré je lokalita a dobré jídlo, ovšem potom, co jsem viděla v pokojích, bych opravdu nechtěla navštívit kuchyň. Cestovní kancelář vyhodnotila plíseň v pokojích jako běžné opotřebení.
Ubytování
průměrně
(3,5/5)
Katasofa
Strava a stravování
průměrně
(4,6/5)
Dobré
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,4/5)
Nic moc
Pláž a moře
průměrně
(3,6/5)
Nic moc
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
Nic Moc
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
Katastrofa
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 8 z 13 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.