Hotelové zklamání
Recenze hotelu Bodrum Bay Resort & Spa **** (Turecko - Bodrum - Bodrum)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Kozubík Jan |
Vloženo: |
26. 9. 2014 |
Pobyt: |
září 2014 |
Přečteno: |
406x |
Recenze se líbila: |
542
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel naprosto neodpovídá úrovni kterou propaguje C.K. Špinavé sklo, obité nádobí a o pořádek na stole aby si člověk požádal. Prostředí a okolí hotelu výborné. Pozor na peníze, ztrátu peněz (100eur) jsem zjistil až na letišti po odbavení.
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Bylo nám řečeno, že hotel je po rekonstrukci, v koupelně bylo něco vyměněno, ale po starých věcech zůstaly ve zdech díry.
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Strava klasická, občas se čekalo na čisté nádobí a o příbory si člověk musel připomínat.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
Spokojenost s vybavením, personál průměr.
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
Okolí hotelu vynahradilo nedostatky hotelu.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 11 z 15 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.