Hodnocení
Recenze hotelu Costa 3S Beach Hotel **** (Turecko - Bodrum - Bitez)
Hodnocení: |
průměrně:
1/5
|
Autor: |
Maru |
Vloženo: |
26. 10. 2024 |
Pobyt: |
září 2024 |
Přečteno: |
2x |
Recenze se líbila: |
32
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Měli jsme all inklusive, strava byla každý den stejná, z ovoce pouze meloun. Hlavní jídlo stále stejné, na oběd a večeři se stály potupné fronty, když jsme přišli o něco později, , tak už většinou nebylo z čeho vybírat. Bar průměrný, odpolední svačiny vždy ta samá buchta a meloun, ovšem když jsi si nevystál frontu před začátkem tak opět nic.
Chleba nebyl,maslo dochazelo pravidelně,u veky byl na u hyceni jakysi hadr
Ubytování
průměrně
(1/5)
Plesnive rohy koupelny plisen
Odreny ,stary ,navanuly nábytek
Strava a stravování
průměrně
(1/5)
Kazdy den stejne,nozicky od kurat,hlavy od ryb
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,2/5)
Personal zacal uklizet až po četných stiznostech
Pláž a moře
průměrně
(1,2/5)
To nebyla pláž,lehadka lezela na jakemsi pozemku bez pisku
Okolí hotelu
průměrně
(1,2/5)
Celkový dojem
průměrně
(1/5)
Strašně, nechápali jsme že to vůbec nase CK nabízí.
Uz nikdy více,škoda peněz
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 5 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Ivan : Každému po zásluze! - 1. 11. 2024 4:29
Tedy zdejší recenze lítají ode zdi ke zdi, takže čemu věřit - ale vybrat si hotel, kde procento kladných hodnocení za 2 sezóny = NAPROSTÁ NULA, je opravdu unikátní.... ani sám tento web to nenabízí (a to už něco znamená). reagovat