Napsat recenzi

LIDI POZOR - NEJEZDĚTE !!!!!

Recenze hotelu Asrin Beach Hotel **** (Turecko - Alanya - Türkler)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 748x
Recenze se líbila: 459 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Zkazíte si dojem z jinak příjemného Turecka. Prostory, které má hotel dispozici, jsou zcela velikostně nevyhovující, vzhledem k počtu ubytovaných hostů - je to dovolená strávená "V NEUSTÁLÉ FRONTĚ" na něco (pití, jídlo, stůl, příbory a kolikrát i do moře :).

Rozhodně nepatříme mezi náročnou klientelu, ovšem i tak nesplnil hotel naše očekávání. Všichni víme, jak je to v těchto zemích se zařazováním hotelů do hvězdičkových kategorií. Je to minimálně o 1-2 hvězdičky více než je evropský standard. V tomto případě je to ta spodní hranice (je to tak **+ a od čisté dvojhvězdy se liší pouze tím, že nemá společnou sociálku na patře). V této souvislosti bych se pozastavil nad seriosností pořádající CK. Nikde neuvádí podrobný popis hotelu (byl poskytnut na vyžádání, ovšem s nepravdivými informacemi !), Pouze kopíruje zavádějící turecké hvězdičkové zařazení, což je svým způsobem klamání spotřebitele. (V minulosti jsem navštívil Turecko s německou CK a ta na tuto skutečnost upozorňuje )

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Když už se tam přesto vydáte, tak si buďte jistí, že se prvních pár nocí nevyspíte - než bude Váš organizmus natolik unaven a otupen, že bude ignorovat neustálý hluk okolí. Dá se to řešit i náležitou úpravou alkoholem - ale to zase strávíte večer ve frontě.....

Jedna strana hotelu (ta horší, kde nepotkáte Rusa) je situována nad zázemím hotelu s centrální klimatizací společných prostor, vzduchotechnikou kuchyně a záložním dieselovým agregátem (výpadky proudu jsou na denním pořádku). Všechna tato zařízení vydávají takový randál a když si k tomu přičtete ještě obstarožní individuální klimatizaci pokoje a lednici, tak Vám garantuji výše uvedený výsledek pokusu o spánek.

Druhá strana hotelu na tom bude asi lépe, nicméně ta je situovaná k 6ti proudé dálnici....

Nejlepší křídlo pak bude zřejmě to k bazénu.

Pokoje jsou standardně zařízeny (dokonce "placatá telka" s několika ruskými programy, ovšem bez USB vstupu na „flešku“ ). Vypadají po rekonstrukci před několika sezonami

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

V Turecku jsem byl několikrát a samozřejmě vím, co mohu očekávat. Ovšem toto ....

Nejlepší byly snídaně: obden se opakující vaječná omeleta a vejce "na volské oko", spousty různých sýrů, vajíčka natvrdo, zelenina, několik druhů salámů (z kuřecích separátů, sojový a jiné). Něco sladkého (marmelády a med), spousty druhů pečiva.

Oběd se skládá z jednoho, jakoby hlavního, chodu (vždy jeden z těchto pokrmů: vařené kuřecí kousky asi ve 2 variantách omáček, sojový karbanátek nebo placka různých tvarů a úprav). Jako vedlejší chod jste si mohli dát dušené ocasy (ano skutečně odkrojené ocasní části ryby) z makrel na 2 způsoby (lilek / rajče) nebo různou zapařenou zeleninu (opět lilek, rajče, kapusta a bůh (tedy Alách) ví co ještě) zalité sýrovou hmotou. Vedle toho přílohy celkem obstojné (různě se střídaly rýže, kus-kus, jáhly, brambory, hranolky, bramborová kaše (v prášku) - prostě hodně levný "Fastfood" Kdepak asi management hotelu před námi skovával skopové, krůtí a jiné kvalitnější a dražší potraviny? Zelenina i ovoce celkem dostatek.

Co ale musím vyzdvihnout, tak to jsou zákusky - opravdu vynikající.

Večere byla trochu rozmanitější o každodenní grilování. Takže krom podobného sortimentu z oběda jsme si mohli vystát frontu na jednu z následujících pochutin: buď grilovanou makrelu, kuře, kuřecí špíz, nebo sojový karboš. I zde to má však jedno „ale“ – jedna osoba=jeden talíř=3 kousky (opatření pro nenažranou ruskou klientelu). Abych nezapomněl, tak se několikrát plácli přes kapsu a byly i dušená hovězí játra a dokonce i jednou hovězí nudličky (to byla pane mela ....)

Krom hlavní jídelny si bylo možné dát lehké občerstvení i v plážovém stánku a to každý den od 12-16:00 vždy stejný sortiment: burgrová houska, sojový karbanátek, zelenina, kečup, špagety, hranolky, meloun. Kolikrát to bylo to nejlepší z celého dne......

Nápoje: Připravte se na žízeň. Donutí Vás k tomu obstrukce personálu a snaha co nejvíce omezit spotřebu nápojů a snížit tak náklady. Otráví Vám pobyt neustálým stáním ve frontě. Docílili toho jednoduše: U plážového stánku jsou samoobslužné pouze nádoby s přeslazenými rozpustnými nápoji typu „Tang“ asi ve čtyřech příchutích a barel s pitnou vodou (neustále docházející). K tomu můžete používat kelímečky o obsahu 1 dcl – čepování do vlastních nádob (např. petky) je zakázáno. To je jediná možnost, jak se relativně v klidu napít. Dražší nealko (cola, fanta, sprite) jsou čepovány výčepním taktéž do kelímků 1 dcl (umíte si jistě představit tu frontu dětí……) a pivo dostanete ve větším pohárku – 1,5 dcl !!! Stojí se samozřejmě 1 fronta ……

Podobně to funguje ve výčepu (barem bych opravdu obě místa nenazíval) u bazénu, s tím rozdílem, že pivko během oběda a večeře můžete dostat i ve sklenici 3 dcl !!!! Ale ty fronty ….

Pro pány: Pivo je značky EFES (nejlepší turecké - v české licenci) a je pitné. Kdyby tak ještě měli v pořádku chlazení a trubky, docílili by jistě lepších výsledků – ale to bychom chtěli moc.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Služby jsou opravdu na velice nízké úrovni – snad jen recepce snese trochu lepší hodnocení (problémy vcelku řeší). Ale jsem na dovolené a nechceme neustále něco řešit.

Úklid katastrofa. Po několika dnech, co jsme neviděli uklízečku, jsem se informoval na recepci. Bylo mi sděleno, že nemají náhradní klíč od pokoje a universál tam nepasuje. Potom sice uklízečka párkrát dorazila, ale její činnost spočívala pouze ve vytření pokoje. Toaletní papír nedoplnuje (musíte si ho „ukrást“ z jejího odtaveného vozíku) a osušky taktéž. Prý 4 hvězdy ……

Výčepní jsou vesměs příjemní, nicméně najdou se mezi nimi i tací, kteří se tváří, jakoby Vám pití rozdávali ze svého a ne že tuto službu máte dávno předplacenu.

Číšníci, sklízející stoly žebrají o cigarety nebo se nabízejí, že Vám donesou pití z výčepu (samozřejmě ne zadarmo).

V této souvislosti je nutné podotknout, že zejména ruská, ale i turecká klientela se chová jako dobytek. Nebudu řešit jejich mentalitu, ale svým chováním Vám dovolenou otráví a zkazí poskytované služby. Hotel na jejich chování reaguje různými obstrukcemi (např. jeden člověk=jedna sklenička s pitím, takže pro nápoje se zvedá celý stůj a tvoří se tak fronty). Nanosí si plný stůl všeho možného, nesnědí to a tak se to musí vyhodit (proto je pak úroven stravy taková, jaká je). Ovšem naopak vinou hotelů jsou velikostně nevyhovující prostory pro stravování, bazén, pláž atd. Všude od rána jsou ručníky na lehátkách nebo stolech a vy to pak máte na stojáka. Je nutné to vychytat a přizpůsobit se.

Bazén je příliš malý, počet lehátek u něho je nedostačující a není příliš čistý.

Animace nejsou vlezlé (večer probíhají stranou dění v mini anfiteátru u dálnice)

Pláž a moře  průměrně (2,9/5)

PLÁŽ se nachází pár minut chůze podchodem pod dálnicí – dostupnost výborná. O dálnici prakticky nevíte a to jak na pláži, tak u hotelu (snad jen kromě projíždějících sanitek). Pláž je ovšem velice skromná, opět velikostně nevyhovující. Lehátek nedostatek (opět ručníky), napráskaných těsně vedle sebe bez soukromí, bez stolků na věci a nápoje (vše válíte v horkém písku). Lehátka i plachtová konstrukce nad nimi jsou velice obstarožní, popraskané, plachty potrhané. Je to kontrast s okolními plážemi jiných hotelů ….. Vstup do moře je bez bot nemožný (velké oblázky a časté vlny Vám i s botami nadělají starosti = nevhodné pro děti). Pláž je neuklizená (maximálně plavčí sebere talířky a kelímky a buzeruje Vás, když si lehátko posunete trochu jinam).

Moře je klasické „turecké“, tzn. Dopoledne klidné a průzračné, odpoledne vlnky, kal, nečistoty přírodního (tráva) i nepřírodního (drobné odpadky z projíždějící výletních lodí) charakteru. Vedle je delfinárium a ve vedlejší zátoce je výměníková stanice mořské vody pro něj. Takže občas zavane rybina …….

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Okolí hotelu není zajímavé. Jsou tam další hotely kolem dálnice. Cca 1 km vlevo od hotelu je menší tržnice, v okolí pak několik stánků. Do Avsallaru je to cca 3 km a Alanye asi 20 km.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Hotel není určen pro Evropskou klientelu a nabízí ho jen jedna česká a jedna slovenská CK (v našem termínu jsme tam byli 3 páry z Čech a cca stejný počet Slováků). Jinak je to méně movitá ruská klientela (a podle toho se chovající), místní Turci, Tatarstán, Dagestán, Azerbajdžán ....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 17 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání