*****Grand Kolibri Prestige & Spa (Turecko - Alanya - Payallar) - All inclusive plus ???
Recenze hotelu Grand Kolibri Prestige & Spa Hotel ***** (Turecko - Alanya - Payallar)
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
Schean |
Vloženo: |
30. 6. 2022 |
Pobyt: |
červen 2022 |
Přečteno: |
258x |
Recenze se líbila: |
103
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Hotel pěkný, pláž pěkná, převážně rusky mluvící klientela, strava na úrovni max. 3*
Ubytování
průměrně
(3,5/5)
Ubytování na úrovni 4*. Na pokojích a koupelnách absence skleniček, pouze kelímky. Trezor za poplatek, úklid na úrovni 5*
Strava a stravování
průměrně
(2/5)
Strava bídná, na úrovni max 3*, stereotypní, převážně mleté maso na x způsobů. Zmrzlina při All inclusive plus pouze od 15-17 hod. Byl přislíbený kebab 2x za týden, byli jsme 10dní, byl jednou. Na pláži bufet s pivem, kávou a nealkoholickými nápoji z automatu. Bary OK.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Vybavení standartní, u 5* hotelu šok. Na pokojích a v koupelnách kelímky z voskovaného papíru...Wifi v lobby zdarma, jinak placená. Personál zjevně nespokojený s převážně ruskojazyčně hovořící klientelou, což se projevilo hlavně na kalitě a výběru stravy.
Pláž a moře
průměrně
(3,5/5)
Alanya...K moři se musí podchodem, pláž smíšená, pískovo kamenitá.
Okolí hotelu
průměrně
(3/5)
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
Vzhledem k převážně rusky hovořící klientele a tím pádem stravě neodpovídající 5* bych tento hotel nedoporučil středoevropsým klientům.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 2 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Milca: Turecko Alanya hotel Grand kolibri prestige - 28. 9. 2022 13:24
Zájezd od firmy *** me velmi zklamal. Ubytování v hotelu dobre-prostorný pokoj za příplatek 100kc v CK. Terasa s výhledem na more. Po.hotelem sice byla "místní komunikace " jak označila CK ale jaksi zapomněla dodat že se tam ještě nachází 4proudova dálnice jejíž rachot celý den i noc tušil nasi dovolenou. Krásná plaz deklarována CK byla poseta většími oblázky. . Vstup do more nebyl v žádném případe pozvolný jak se uvadelo ale obsahoval velke kameny na kterých jsme se málem prizabili. Vůbec jsme si v mori nemohli ani zaplavat - velke vlny a stále červena vlajka. Plazove služby - dřevěna budka s pivem v kelímku zdarma ..Za trist už chtěli platit. ..absence zmrzliny. Bazén pěkny velky byl denne narušován v dopoledních i odpoledních hodinách stupidnim vystupovanim animátorů kteří nutili lidi k čemukoliv. Snídaně Dobře ovoce sortiment Dobrý i zákusky a dorty což se nedá říct o sortimentu obědu a večeří - z menu nebylo skoro co vybrat. Už 3.den me prepadly velke bolesti břicha zvracení a průjmy . Toto trvalo do konce našeho pobytu. Ruska klientela mi nevadila az a někdy velmi preplnenou jídelnu při večeřich a způsobu stolování nekterych rekreantu. .. no a na závěr : naše delegátka Barbora na nás zcela zapomněla při odjezdu na letiště kdy v den odjezdu v 18.30 ještě ráno v 10 h nebyla na recepci písemna informace. Dodána az po urgenci českých klientů! !! Zájezd NEDOPORUČUJI! !!! Hotel je zařazen do kategorie *****!!! Ultra all inclusiv. .... . reagovat