Neni Happy jako Happy
Recenze hotelu De Mare Hotel (ex Happy Dreams Beach) *** (Turecko - Alanya - Payallar)
Hodnocení: |
průměrně:
2,7/5
|
Autor: |
Pavel |
Vloženo: |
23. 9. 2012 |
Pobyt: |
září 2012 |
Přečteno: |
585x |
Recenze se líbila: |
516
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
4 |
Za ty peníze to bylo hrozné.
Ubytování
průměrně
(2,7/5)
Lepší Ukrajinská ubytovna bez věšáků a polic ve skříni.Koupelna velká krize.Recepce je taková lepší vrátnice.
Strava a stravování
průměrně
(2,4/5)
Strava bezmasá vhodná pro vegetariány a přátele z Ruska.Veliký nedostatek ovoce, cel. pečiva,sladkého pečiva.Velké množství kopru,cibule,petržele,listů salátu a jiného neidentifikovatelného.Za 12 dní pobytu 4 jídla vhodná pro Českou klientelu.12dní stejná snídaně.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,8/5)
Vybavení ubohé,služby personálu dobré,rychlé a ochotné.
Pláž a moře
průměrně
(3,1/5)
Pláž neudržovaná,všude odpadky vajgle,plážový servis nic moc. Bar na pláži připomínal spíše toaletu.Toaleta totalní krize.Moře krásné.
Okolí hotelu
průměrně
(2,7/5)
Katastrofa
Celkový dojem
průměrně
(2,7/5)
Líbilo se nám akorád moře a tržiště. Bzdlet ve vedlejším hotelu tak by to bylo super rozdíl pouhé půl hvězdičky,cena za pobyt stejná.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 8 z 19 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Věra Bohuslavová: jedním slovem hrůza... - 29. 9. 2012 14:21
souhlasím s rencenzí pana Pavla jedním slovem otřes 7 dní mleté placky k obědu i večeři,snídaně 7 dní stejná už jsme si koupily i chleba v marketu jak Nám to lezlo krkem a Němci Ti si otevřeli svoji sklenici paštiky kterou koupili v marketu a na jídlo chodili mimo hotel,také už jim ty placky mleté lezly krkem.. reagovat