Napsat recenzi

Neni Happy jako Happy

Recenze hotelu De Mare Hotel (ex Happy Dreams Beach) *** (Turecko - Alanya - Payallar)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2012
Přečteno: 585x
Recenze se líbila: 512 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Za ty peníze to bylo hrozné.

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Lepší Ukrajinská ubytovna bez věšáků a polic ve skříni.Koupelna velká krize.Recepce je taková lepší vrátnice.

Strava a stravování  průměrně (2,4/5)

Strava bezmasá vhodná pro vegetariány a přátele z Ruska.Veliký nedostatek ovoce, cel. pečiva,sladkého pečiva.Velké množství kopru,cibule,petržele,listů salátu a jiného neidentifikovatelného.Za 12 dní pobytu 4 jídla vhodná pro Českou klientelu.12dní stejná snídaně.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Vybavení ubohé,služby personálu dobré,rychlé a ochotné.

Pláž a moře  průměrně (3,1/5)

Pláž neudržovaná,všude odpadky vajgle,plážový servis nic moc. Bar na pláži připomínal spíše toaletu.Toaleta totalní krize.Moře krásné.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Katastrofa

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Líbilo se nám akorád moře a tržiště. Bzdlet ve vedlejším hotelu tak by to bylo super rozdíl pouhé půl hvězdičky,cena za pobyt stejná.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 19 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Věra Bohuslavová: jedním slovem hrůza... - 29. 9. 2012 14:21

souhlasím s rencenzí pana Pavla jedním slovem otřes 7 dní mleté placky k obědu i večeři,snídaně 7 dní stejná už jsme si koupily i chleba v marketu jak Nám to lezlo krkem a Němci Ti si otevřeli svoji sklenici paštiky kterou koupili v marketu a na jídlo chodili mimo hotel,také už jim ty placky mleté lezly krkem.. reagovat

Vlasta Mikuličková: Ne šťastný sen,ale zlý sen - 3. 10. 2012 20:15

Plně souhlasím s panem Pavlem i paní Věrou,jídlo strašné,bylo nám z něj špatně,měli jsme hlad,kupovali jsme si.Takovou katastrofu jsem ještě nezažila.Jak mohou takový hotel nabízet za skoro 17.000?To je vrchol. reagovat

Věra Bohuslavová: Re: Ne šťastný sen,ale zlý sen - 3. 10. 2012 20:35

nespokojenost s jídlem to nebylo vše,nedostatek lehátek na pláži,Wc v recepci které nesplachovalo to bylo na zvracení v jakém to bylo stavu,ručníky za 7 dní nevyměněny,sprcha voda tekla až za půl hodiny teplá a protékala až k Wc míse,děsný zápach z odpadu ve sprše,pomohla Nám Wc štětka kterou jsem tam postavila i se stojánkem,škoda vyhozených peněz za tento hrozný hotel,posílala jsem stížnost a dodneška mi nikdo od cestovky Ancora neodepsal..nechápu recenze z tohoto hotelu u jiných cestovek,že se jim tam líbilo... reagovat

Olina: Happy dream nikdy! - 7. 10. 2012 11:39

S paní Věrou ve všem souhlasím,sedávali jsme u vedlejšího stolu,nejhorší bylo jídlo žádný výběr z masa samé mlété a co nás usadilo byly játra v zelenině.Pláž byla blízko a to bylo jedíné štěští protože jsme museli každý den brzy ráno jít obsadit lehátka,jinak jsme si neměli kam lehnout po naší stížnosti delegátce nám bylo odpovezeno,to je tady běžné.Největší perla na závěr byl balíček jídla na cestu:1 oschlá houska .2olivy.2kolečka okorálého salámu,půl plátku sýra.kolečko okurky a1/4 rajčete,šlo to vše do popelnice.Tomu hotelu bych s bídou dala 2 hvězdy. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání