Napsat recenzi

Stella Beach 5 hvězdičkový hotel

Recenze hotelu Stella Beach Hotel ***** (Turecko - Alanya - Okurcalar)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2019
Přečteno: 882x
Recenze se líbila: 266 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Neodpovídá vůbec 5 hvězdičkám. Mezi okolními hotely působí jak Popelka.

Ubytování vcelku ujde, pokud máte připlacený pokoj Standard, jinak máte koupelnu vždy po sprše jako bazén, všude a na všem mokro.

V hotelu není vůbec funkční klimatizace, nikde se ani na chvilku neochladíte.

Je to velkoprodukce plastů.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Podle typu pokoje, průměr. Klimatizace téměř nefunkční, odejdete-li s pokoje nelze jí nechat zapnutou, nastaveným stupňům neodpovídá teplota vzduchu v pokoji.

Strava a stravování  průměrně (3,1/5)

Jídlo velmi dobré s ohromně širokým záběrem od ovoce a zeleninu přes všechny možné přílohy, jídlo na grilu si můžete vybrat každý den, včetně ryb. S ohledem na all inclusive program máte možnou jíst od rána do večera s výjimkou několika málo hodin, kdy se chystají stoly na hlavní jídla. Odpoledne svačinky teplé, studené včetně moučníků, zmrzliny, apod.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Bohužel téměř permanentní nedostatek nádobí - čekání na talíře než budou z myčky čisté.

Sklenice na pití včetně hrnků na kávu a čaje téměř nevidíte. Vše se nejčastěji dává do kelímků a plastových pohárků. V baru u bazénu se jí i pije výhradně na plastech.

Personál průměrný, najdete ochotu i neochotu. Všude boxy na spropitné.

Personálu asi málo, nebo pomalého, nestíhali ani udržovat WC ani odklízet ze stolů.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Moře větší vlny a rychlý spád do hloubky. Pláž s kameny, doporučuji boty do vody.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Okolo samé hotely. Cestami od hotelu dojdete do většího i menšího obchodního centra,

2,5 km bazar Altara s 380 obchody, kam vás i zdarma odvezou autobusy.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Očekávání od 5 hvězd bylo větší, podle mne odpovídá tak 3.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 8
z 18 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ladislava: Dovolená září 2022 - 21. 9. 2022 18:08

Hotel neodpovídá 5 hvězdám,ubytování dobré,ale jídlo katastrofa.Studené obědy a večeře,stále jen rýže,hranolky a 3x bramborová kaše.Polévka sice teplá ale výběr podle barvy ,červená ,bílá a zelená.ˇŽádný nápis co vlastně budete jíst tak spoléhat na překvapení šéfa kuchyně.Večeře v objednané restauraci opět lžíce rýže,6 hranolek,4 dušené fazolky a dva kousky kuřecích prsou.Nejvíce jsem se zděsila při odběru talířů.Z 10 talířů 3 kusy se zaschlím jídlem od předcházejícího použití.Faraon v Turecku nikdy nebyl ,ale mě tam dostihnul.Personál ochotný jen po zaplacení všimného.Chtěla jsem v caffé baru ochutnat pravou tureckou kávu a byl mě nabídnut plastový kelímek a odkázana na automat.Nejlepší byl čaj ,ale o tom dovolená není.Ještě že bylo krásné počasí a teplé moře.Vícekrát už ne . reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání