Napsat recenzi

Mira

Recenze hotelu UK Blue Coast Hotel (ex Grand Bayar) *** (Turecko - Alanya - Obagöl)

Hodnocení:
průměrně: 2/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 19 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Nejezděte hrůza

Ubytování  průměrně (2/5)

Špína

Strava a stravování  průměrně (2/5)

Strašná špína ubrusy špinavé nádobí špinavé pití stále nic nebylo ubrusy ráno špinavé v poledne špinavé a večer zase špína hrůza hotel

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2/5)

Drzí a lenivý na všechno odpověď konec sezóny máslo nebylo ubrusy špinavé pití žádné kafe žádné stále rozbité na vše odpověď konec sezóny

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Celkový dojem  průměrně (2/5)

1+

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 2 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Ivan: Turecké 3* - 10. 11. 2024 17:22

Rád věřím všemu popsanému, ale proboha PROČ taková volba? Uvedená kategorie 3* se sice tváří jako možný střed nabídky, ale kolik se nabízí 2* a 1* ? Je to, jak jet na služebku do Mostu a najít si nocleh v ubytovně v Chanově.... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání