Nespokojenost
Recenze hotelu Mesut Hotel **** (Turecko - Alanya - Obagöl)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
Petr |
Vloženo: |
24. 12. 2015 |
Pobyt: |
srpen 2015 |
Přečteno: |
477x |
Recenze se líbila: |
445
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Byli jsme tam ubytovaní naštěstí jen 1 noc,protože v našem hotelu Avena resort bohužel popletli bukaci naší dovolené,tak nás na jednu noc dali do Mesut hotel,prý že je to stejná kategorie,ale to ani náhodou :-( Nešli jsme tam ani na jídlo,proti Aveně to byl děs,když jsem to viděl.Zařadil bych tento hotel do 3* možná jen pokoj byl vcelku v pohodě,ale určitě bych tam ubytován už nechtěl být.Hotel je vhodný pro méně náročné klienty
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Standart
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
Dost malej výběr jídel proti jiným hotelům,co jsme byli v turecku a ani to nevypadalo nějak lákavě
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,2/5)
Nic moc
Pláž a moře
průměrně
(3,9/5)
.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
Určitě bych tam nechtěl strávit dovolenou
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 24 z 37 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.