Hotel Grand Santana Hotel
Recenze hotelu Senza Grand Santana Hotel **** (Turecko - Alanya - Mahmutlar)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
Fany Hrubá |
Vloženo: |
21. 4. 2023 |
Pobyt: |
duben 2023 |
Přečteno: |
46x |
Recenze se líbila: |
108
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Nepříjemný a neochotný personál. Nikdy jsem nezažila, že bych v Turecku platila za wifi v all inclusive hotelu. Wifi k tomu ještě ke všemu neustále vypadává a na recepci vám k tomu řeknou, že je to vlastně váš problém :D
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Pouze jedna karta k pokoji, neochotný vydat druhou kartu.
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
Jídlo super
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Doslova katastrofa
Pláž a moře
průměrně
(3,5/5)
Hezká
Okolí hotelu
průměrně
(3,5/5)
Skoro nic k vidění
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
Rozhodně hotel nikdy nikomu nedoporučím.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 16 z 26 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.