Grand Santana hotel Mahmutlar
Recenze hotelu Senza Grand Santana Hotel **** (Turecko - Alanya - Mahmutlar)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
Henrieta |
Vloženo: |
4. 10. 2017 |
Pobyt: |
září 2017 |
Přečteno: |
131x |
Recenze se líbila: |
372
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Od 4 hvězd.hotelu jsme čekali více, v hotelu hrála od 10 hodin velmi hlasitě hudba, hotel určen pro mladé lidi,
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Malý pokoj, s balkonkem, který nešel zamknout,v koupelně vypadávaly dvířka od srchy,lednička málo chladila,vybydlené
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
Strava dost jednotvárná, malý výběr masa, stále jen mleté, nejhorší však ruští turisté, zatím nenaučení chovaní , nabírali si obrovské porce, které téměř celé nechavaly na stolech, i ovoce, které potom nebylo pro ostatní
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Personál milý, ochotný
Pláž a moře
průměrně
(3,5/5)
přístup do moře téměř nemožný, velké kameny a skála, nebo molo, ale na žebřík jsme se neodvážili nikdo
Okolí hotelu
průměrně
(3,5/5)
obchůdky, nová vystavba bytů, do centra Alanye 30 minut autobusem za 3 TL
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
zklamání,
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 16 z 26 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.