Napsat recenzi

Apokalypsa v hotelu Gold Twins s CK **** !

Recenze hotelu Gold Twins Boutique Hotel *** (Turecko - Alanya - Mahmutlar)

Hodnocení:
průměrně: 1,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 472x
Recenze se líbila: 432 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 1
  • PLÍSEŇ JASNÁ PLÍSEŇ JASNÁ
  • NECHUTNÝ KANÁLEK, ZÁPACH NELZE VYFOTIT ... NECHUTNÝ KANÁLEK, ZÁPACH NELZE VYFOTIT ...
  • JÍDLO NA PŘÍDĚL ... JÍDLO NA PŘÍDĚL ...
  • STOKA ZE SEPTIKU (FOCENO OD MOŘE) STOKA ZE SEPTIKU (FOCENO OD MOŘE)
  • STOKA ZE SEPTIKU (FOCENO Z PODCHODU STOKA ZE SEPTIKU (FOCENO Z PODCHODU

Katastrofa ve všech směrech! Přidávám se k paní Lence (viz odkaz) a přispívám dalšími libůstkami a postřehy z hotelu co svět neviděl !!!

(http://www.recenze.cz/turecko/alanya/mahmutlar-3603/gold-twins-suit-hotel-33985/nocni-mura-a-ne-dovolena-14744.html)

Ubytování  průměrně (1,6/5)

Po příjezdu do hotelu jsem se ženou čekal na klíče od pokoje 1,5 hodiny na recepci. Podotýkám, že s námi nikdo jiný nepřijel. Nikdo nás do pokoje nezavedl. Přes neznalost hotelu jsme si museli najít ubikaci sami v druhé budově než je recepce. Po čtyřech dnech vyrostla ve ,,sprchovém koutě" a na igelitovém závěsu kvalitní plíseň. Mezi sprchou a záchodem (10cm) WC štětka zakrývá páchnoucí kanálek. A tímto stísněným prostorem jsme pohybovali již zmíněným plesnivým závěsem. Dále ubytování standard s fungující klimatizací - to je jediná pochvala hotelu.

Strava a stravování  průměrně (1,4/5)

Po pláži největší šok! Velmi slabá plná penze. Snídaně standardní pouze nehygienické podmínky pro pečivo. Oběd složený z horké polévky, JEDNOHO hlavního jídla a tří příloh. Večeře stejné kvality a úrovně jako oběd. Vždy v době stravování v nabídce zeleninový pult. Maso celkově: 80% mražené, mleté polotovary tepelně upraveny nevalné stále stejné chuti, 20% kuřecí paličky,obalovaný kuřecí separát, ryba a vnitřnosti. Množství jídla servírovaného přímo do talíře určuje kuchař nebo jeho mladistvý pomocník.

Takto vypadá stručně all inclusive v GOLD TWINS SUIT HOTEL.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,4/5)

Fén připomíná horkovzdušnou pistoli s krátkou šňůrkou na pevno. Restaurace v hotelu žádná není. Pouze jídelna otevřená v době určené hotelem. V hotelovém baru jste časově limitováni zaměstnancem baru (mezi objednávkami musíte dodržovat časový interval, 10 minut před uzavřením baru barman odchází a další objednávky nepřijmá). Automat na kávu má šest programů, fungují dva. Automat na nealko obsahuje oslazenou vodu s potravinovým barvivem. Hřiště je síť na pláži. Bazén nedostatečně čištěn (viditelná kalnost) nepoužívali jsme ho. WiFi pouze na recepci, nikoliv na pokoji. Internetová kavárna vzdálená cca 1,5 km nikoliv v hotelu. 50-60 ks lehátek na pláži, slunečníků jen 15 ks - hádky o ně na denním pořádku.

Pláž a moře  průměrně (1,6/5)

Při prvním vstupu do vody řezné rány na chodidlech a prstech u nohou a to v lepším případě. Zranili jsme se o ostré hrany betonových bloků, které jsou po celé šířce hotelové pláže. Nikdo nás na tento problém neupozornil, ani náš chytrý delegát Mároš Brunai, který na hotelové pláži nikdy nebyl. Po našem upozornění na tento nedostatek zmíněný delegát neupozornil ani další klienty. Používali jsme sousední pláž.

Přepad z hotelového septiku je vyveden povrchově podchodem pod komunikací přímo na hotelovou pláž. A to je náš nejhorší zážitek z rekreace v hotelu GOLD TWINS. Při velmi silném odtoku odpadní vody na pláž, která není dešťová jsem byl svědkem čištění septiku. Velmi silný dennodenní zápach v podchodu nás odradil ho používat a raději jsme přecházeli frekventovanou čtyřproudovou komunikaci.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Hotel je vzdálen od centra cca 1,5 km (obchody, směnárny, kavárny, restaurace a fast foody, které jsme často navštěvovali). Doporučujeme odjezd na nákupy do Alánie (20km místní dopravou). Nedoporučujeme nákupy organizované CK **** (k dohodnutým prodejcům s nevalným zbožím).

Celkový dojem  průměrně (1,4/5)

Úroveň hotelu se rozhodně nerovná třem hvězdičkám. což nám potvrdil sám delegát.

S takovými poměry jsme se na rekreaci ještě nesetkali. V Turecku jsme byli podruhé s naprosto rozdílným zážitkem. Poprvé loni, vše nádherné včetně hotelu a stravy. Podruhé katastrofální ve všech směrech!!! Reklamační formulář jsme podali už v Turecku. Stížnost zašlu prodejci zájezdu ,,zajezdy.cz". Budeme žádat finanční odškodnění za každodenní nervové vypětí naší ,,nádherné dovolené" v termínu 29.7.-8.8.2014.

!!! Vyzývám další účastníky zájezdu stejného termínu, aby přidali taky své hodnocení !!!

Můj kontakt : davidcaha@atlas.cz

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 5 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

nifertity: Turecko - 9. 8. 2014 18:27

To jste nečetl y předem recenze na hotel???V turecku je lepši si připlatit 5*.Zkuste priště Baia Bodrum nebo Papillon Belvil. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání