Napsat recenzi

NEVER MORE, hrůza, hnus, neskutečný podvod na klienty

Recenze hotelu Euphoria Comfort Beach Hotel (ex Loxia Comfort Beach Alanya) ***** (Turecko - Alanya - Mahmutlar)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: září 2012
Přečteno: 425x
Recenze se líbila: 609 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Lidi, varuju Vás, nejezděte tam, jedině tak takovýhle vypráskaný podvodnický hotely (kdo jim podepsal těch pět hvězdiček, tak toho bych tam za trest nechal celej rok žrát ty šlichty, co nám za ty prachy denně nutili!!!) vypadnou z nabídky českejch cestovek. Ale dostali jsme informaci, že hotel vlastněj Rusáci , takže ať si tam užívaj ten luxus jen Rusáci a my budeme jezdit jinam, stejně jsme se tam cítili jaksi na přítěž. Projeli jsme celou Evropu a severní Afriku, prakticky ani jednou jsme nebyli v hotelu 5*, maximálně 4+, ale nikde jsme nezažili s odpuštěním tak "hnusný žrádlo", který nám celou dovolenou denně a navíc studený servírovali, Jeli jsme na Last minute se "specialistou na Turecko" Marine Tour, těšili se na první pětihvězdičkový hotel s All Inclusive, ale už třetí den jsme se nemohli dočkat, až tam odsuď vypadneme. Samej Rusák, špína, trvalej smrad v koupelně z odpadu, celej pobyt k jídlu jen rýže, mletý maso a vařený kuře + hnusná vařená zelenina nebo stále stejný syrový zeleninový saláty, zmrzlina ani jednou, místo dortů zase denně "dusivé" řezy nakrájené na obdelníčky a polité tu džemem, tu nějakou rádoby čokoládovou polevou, jinak pouze pocukrované...ovoce pouze mizerné pomeranče, ještě horší švestky, třikrát za pobyt červený meloun, prostě horror. Lidi, co tam byli na jedenáct nebo čtrnáct dní, tak si rvali vlasy, jak to tam vydržej!

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Pokoj uklizečka za celý pobyt neuklidila kompletně ani jednou, koš vysypala jednou, při žádosti o výměnu ručníků jsem musel silně zvýšit hlas a i tak nám je vyměnila pouze jednou za celý pobyt, normu mají prý jednou za tři dny. Pouze dvakrát vytřela pokoj, kouplnu ani jednou, v koupelně trvale smrděl odpad (asi špatný sifon). Jakýkoliv bordel na chodbě, v sousedním pokoji nebo v átriu hotelu byl na pokoji slyšet tak, jako by to bylo hned za sádrokartonovou příčkou, a že vožralý Rusáci uměj dělat bordel...

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

Jak jsem uvedl výše, dokola rýže, mleté maso, vařené kuře, vařená ryba, hnusná dušená zelenina, saláty také na jedno brdo, ale hlavně denně vždy STUDENÉ!!! Jako by to měli na rok dopředu vše namražené a denně to vždy jenom rozmrazili a trochu ohřáli. K snídani vždy pouze dva druhy veky, jiné slané pečivo ani náhodou, sladké pečivo placaté vdolky velikosti dna od Coca Coly z jednoho těsta vždy posypané něčím jiným - mák, sezam, loupané mandle, ničím, o nějakých koblihách, croissantech, šátečcích či něčem podobným se Vám může jenom zdát, to samé o jiných druuzích slaného pečiva. Máslo vůbec žádné, jenom odpornej margarín, kterej se Vám táhnul po patře a ani jste jej nemohli dostat do krku. K večeři zmzlina ani jednou, zákusky byly jak píšu výše z těsta suché "dusivé" bábovky nařezané na obdélníčky a rádoby něčím polité, aby se to vůbec dalo polknout. A taky to jejich želé, které ale nikdo skoro nejedl a zůstávalo bez povšimnutí. Odpolední slibovaná svačina spočívá ve čtyřech suchých ztvrdlých koulí z jakéhosi nasládlého těsta, jinde jsme byli zvyklí dostávat pizzu, hamburgery, těstoviny, croissany sladké i slané, koláče, zmrzlinu po celá den - tady jedna obrovská ubohost.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Personál línej jak vandrák o žních, o co člověk nezažádal nebo na co neupozornil, toho si nikdo nevšiml. Uklizečky katastrofální, okolo bazénu špína, jeden šmudla občas bordel shrnul širokou stěrkou do kouta pod skluzavku, na pláži podobný, pet lahve, vajgly, papírky, celkově hotel zvenčí vypadá slušně, ale jak se říká - navrch huj a vevnitř fuj...

Pláž a moře  průměrně (3,3/5)

Vstup do moře z pláže doslova o zdraví, hned první den jsme se zranili já na koleně a ruce, žena na noze, asi už nezbyly prachy na to udělat dvacetimetrovej betonovej chodník do moře tak, aby hosté došli bezpečně do vody do místa, kde už se dá plavat. Bez bot do vody je to hrůza se tam bezpečně pohybovat. Moře je ale čistý.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Vyjdete před hotel a hned u vjezdu do garáží Vás ovane takovej závan smradu z kvasících zbytků z kuchyně, že se Vám udělá špatně. Několik metrů chodníku je lepkavých od těchto zbytků a v tom vedru to pěkně zamořuje ulici. Fakt paráda. Dál od hotelu je to celkem slušný - no turecký standard - bordel v pangejtech už nikdo ani neregistruje.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Sebrat okamžitě hotelu možnost označovat se pěti hvězdičkami, má úroveň tak sotva dvou.Personál nemluví téměř nikdo slušně anglicky, vše se odbývá v ruštině, a to jak uvnitř, tak u bazénu a na pláži. Bazén je na počet pokojů malý, Řízení hotelu naprosto chaotické, většina zaměstnanců se evidentně jak to jen jde "zašívá" a nic nedělá. Jenom si hlídají, aby jejich nadřízený nepřistihl.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 28
z 59 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání