Napsat recenzi

právo na straně klienta

Recenze hotelu Ares Hotel *** (Turecko - Alanya - Mahmutlar)

Hodnocení:
průměrně: 2/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2013
Přečteno: 402x
Recenze se líbila: 406 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Orex se nám s Ares hotelem v Turecku postaral o totálně zkaženou dovolenou

na stížnosti na místě, na stížnosti po návratu nereflektovali

reklamaci zamítli

nyní vše řešíme společně s Vaše Nároky.cz a věřím, že z nich dostaneme komepenzaci a letos už budeme vybírat více obezřetně - vše si ověřit na netu

Ubytování  průměrně (2,5/5)

hnus

Strava a stravování  průměrně (1,7/5)

žádné nebylo

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

ušlo

Pláž a moře  průměrně (3/5)

přístup k moři pro kamzíky

moře ušlo

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

nic moc

Celkový dojem  průměrně (2/5)

šílený

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 23 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Lenka: ach ta ck - 14. 4. 2014 12:59

S CK jsem byla v září 2013 v hotelu Syedra Princes také v Mahmutlaru. Hotel údajně 4hvězdy, ale něco tak příšerného jsem ještě nezažila. Reklamce samozřejmě zamítnuta. Jedno pozitivum-CK již tento hotel nemá v nabídce. S CK již nikdy více. Plus delegátce Míšel, že zařídila hotel jiný a za příplatek každá 115EUR, ale až po 2 dnech, které jsem s dcerou prožila raději na recepci . Náhradní hotel Aska baran je pecka. reagovat

Jiří: CK **** - 4. 6. 2014 23:48

Vlastníky CK ***** jsou TURCI ! To vysvětluje šachy, které dělají s klienty a cpou je do toho nejhoršího co by se jinak neuživilo. Jediná rada : **** obloukem obejít... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání