právo na straně klienta
Recenze hotelu Ares Hotel *** (Turecko - Alanya - Mahmutlar)
Hodnocení: |
průměrně:
2/5
|
Autor: |
Petunie |
Vloženo: |
17. 1. 2014 |
Pobyt: |
říjen 2013 |
Přečteno: |
402x |
Recenze se líbila: |
412
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Orex se nám s Ares hotelem v Turecku postaral o totálně zkaženou dovolenou
na stížnosti na místě, na stížnosti po návratu nereflektovali
reklamaci zamítli
nyní vše řešíme společně s Vaše Nároky.cz a věřím, že z nich dostaneme komepenzaci a letos už budeme vybírat více obezřetně - vše si ověřit na netu
Ubytování
průměrně
(2,5/5)
hnus
Strava a stravování
průměrně
(1,7/5)
žádné nebylo
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
ušlo
Pláž a moře
průměrně
(3/5)
přístup k moři pro kamzíky
moře ušlo
Okolí hotelu
průměrně
(3,5/5)
nic moc
Celkový dojem
průměrně
(2/5)
šílený
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 4 z 23 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Lenka: ach ta ck - 14. 4. 2014 12:59
S CK jsem byla v září 2013 v hotelu Syedra Princes také v Mahmutlaru. Hotel údajně 4hvězdy, ale něco tak příšerného jsem ještě nezažila. Reklamce samozřejmě zamítnuta. Jedno pozitivum-CK již tento hotel nemá v nabídce. S CK již nikdy více. Plus delegátce Míšel, že zařídila hotel jiný a za příplatek každá 115EUR, ale až po 2 dnech, které jsem s dcerou prožila raději na recepci . Náhradní hotel Aska baran je pecka. reagovat