Katastrofa!!
Recenze hotelu Dizalya Palm Garden Hotel ***** (Turecko - Alanya - Konakli)
Hodnocení: |
průměrně:
2,2/5
|
Autor: |
Jana |
Vloženo: |
6. 9. 2023 |
Pobyt: |
srpen 2023 |
Přečteno: |
9x |
Recenze se líbila: |
86
čtenářům |
Fotografie: |
7 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
-
Neumyte
-
Talire
-
Koupelna
-
Plíseň
-
Špína
-
Plíseň a špína
-
Sprchy u pláže, voda skoro neteče
Horší hotel jsem nezažila, špinavé pokoje ,špinavé nádobí. Po hotelu všude i po restauraci lítají kočky. Personál je arogantní a drzí ,nedorozumite se anglicky ani s manažerem. Mini bar kromě vody vám nedoplni a to má být ultraall inclusive. Míchané nápoje hnus ,jídlo málokdy dobré a často se opakující. Z jídla jsme celá rodina dostali infekcí střev, syn byl dokonce hospitalizován. Já i po 10 dnech mám stále zdravotní problémy. Zájezd jsme reklamovali . Sem nikdo nejezděte, pláž katastrofa. Bohužel se tu nedá kladně hodnotit vůbec nic, hotel není 5☆ ,ale 3 ☆
Ubytování
průměrně
(3/5)
Hrozné ,špína, neochota personálu
Strava a stravování
průměrně
(2,4/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,8/5)
Hotel není 5☆ ale horší 3☆
Pláž a moře
průměrně
(2/5)
Okolí hotelu
průměrně
(2,2/5)
Celkový dojem
průměrně
(2,2/5)
Sem určitě nejezděte, vyhozené peníze za dovolenou
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 5 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.