Nespokojená
Recenze hotelu Blue Fish Hotel **** (Turecko - Alanya - Konakli)
Hodnocení: |
průměrně:
3,1/5
|
Autor: |
Katarína Vesela |
Vloženo: |
15. 9. 2022 |
Pobyt: |
září 2022 |
Přečteno: |
88x |
Recenze se líbila: |
104
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Už bych tam nejela l
Ubytování
průměrně
(4/5)
Čisto
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Malí výběr. Ale chutné.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,2/5)
Starší hotel, vcelku opravdu čistý. Inetnet jenom opravdu v lobby. Když chtete lepší musíte si koupit 10 dní 20€ stejně nedrží. Soda jenom na požádání u baru když sedíte u baru. Vodu si můžete tankovat sami. Bar jenom jeden u bazénu a to jenom pivo, vodka gin ve malinkých flastičkach. Personál lítal kolem nás ☝️.Víno černé bílé pro mě nepoužitelné. Kluci u baru jsou skvělí ale nabídku to nezachrání. Po 23hodine můžete sedět dal ale všechno si musíte platit. Za 3dl piva 3€ ostatní nevím.
Pláž a moře
průměrně
(2,2/5)
Pláž! Katasrofa! Bordel neupravené plný vajglu. Vstup do moře jenom s mola. Bar? Sedí tam děda který pořád spí. Když nespí dá vám kafe. Nebo natočí limču automatů.
Okolí hotelu
průměrně
(2,9/5)
Žádný hezky pohled. Nic tam není
Celkový dojem
průměrně
(3,1/5)
Není k doporučení
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 4 z 9 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.