vcelku dobrý
Recenze hotelu Kleopatra Blue Hawai Hotel *** (Turecko - Alanya - Kleopatřina pláž)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Naďa |
Vloženo: |
26. 1. 2015 |
Pobyt: |
srpen 2014 |
Přečteno: |
438x |
Recenze se líbila: |
456
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Dovolená v tomto ubytovacím zařízení byla dobrá.
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
Hotel byl uspokující, jenom při příjezdu v brzkých ranních hodinách do hotelu nebyl pro nás připraven jeden pokoj (uložili nás do nějakého pokoje v bytě) a druhý pokoj (3 lůžkový) kde byli ubytováni moji tři vnuci byl neuklizen a značně zakouřen,dvěře od balkounu se nedaly zavírat. Na pokojích byla v koupelnách malá plíseň.
Strava a stravování
průměrně
(3,2/5)
Se stravou jsme byli spokojeni, jídla i pití bylo dost a po celý den.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,9/5)
Až po uklizení jednoho pokoje a přestěhování do druhého pokoje (měli jsme dva pokoje) bylo vše v pořádku, služby i personál také. S plísní v koupelně se nedalo nic dělat.
Pláž a moře
průměrně
(4,5/5)
Moře a pláž vynikající, vzdálenst odpovídala délce uvedené v katalogu.
Okolí hotelu
průměrně
(4,3/5)
Dobré.
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
Celkový dojem z pobytu byl dobrý. Slečna delegátka byla velice milá a vstřícná, chválím.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 6 z 12 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Naďa: vcelku dobrý - 27. 1. 2015 17:07
Zapoměla jsem napsat,ale to se netýká hotelu,že pobyt, který měl být 8 dní a 7 nocí byl sotva 6 a 1/2 dne. Ubytovaní jsme byli až vlastně druhý den ve 3h.ráno(žádná večeře i když byla v ceně) a odjezd z hotelu byl ve 12.10h. na letiště a oběd(který byl taky v ceně) byl ve 12.30h. Byla jsem se čtyřmi vnoučaty, zájezd nebyl levný a ještě jsem je musela cestou domů nakrmit !!!!!! Nad tímto by se CK měly zamyslet. reagovat