Napsat recenzi

Velké zklamání

Recenze hotelu Kleopatra Alis Hotel *** (Turecko - Alanya - Kleopatřina pláž)

Hodnocení:
průměrně: 2,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2012
Přečteno: 675x
Recenze se líbila: 556 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Pokud porovnáme úroveň všech hotelů přímořských letovisek, které jsme navštívili a zejména třetí dovolenou v Turecku, je hotel Kleopatra Alis opravdu pro velmi nenáročné klienty.

Ubytování  průměrně (2/5)

Ubytování - kdyby jenom skromné tj. úzké postele, skříň s drátěnými ramínky, toaletní stolek se zrcadlem a taburetkem, jeden noční stolek a rozladěný televizor. Vše otlučené. Žádná lampička nad postelemi,žádný věšák, žádný sedací nábytek na balkoně, pouze 2 plastové stoličky s prasklými sedáky, na kterých se nedalo sedět jinak než na ručníku, aby jste si nepřiskřípli pozadí. Koupelna jednoduchá. Rovněž žádný věšák či polička, chyběly i pohárky na zubní kartáčky.

Klimatizace zastaralá - pouhý jeden čudlík " zapnout - vypnout"

Denně zvečera a několikrát za noc se linul přííííšerný smrad po celém hotelu ,takový, že vás vzbudil!!

Strava a stravování  průměrně (1,8/5)

Jídlo sortimentně stereotypní a chudé (při all inclusive!!). Za celý pobyt tj. 7 obědů a 7 večeří střídavě těstoviny a rýže, pouze 1x brambory. Maso většinou sporadicky vmíchané do zeleniny a luxus- 3x v mleté úpravě (placičky, šištičky), 1x ryba!

Zmrzlina, desert ....?

Ovoce - v druhé polovině srpna - jeden den "kubánské" pomeranče, druhý den jablka nevalné jakosti! Víc nic!!

Pití bez připomínek.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,8/5)

Hotelový bazén uprostřed atria. Slunce slabé 2 hodiny dopoledne. Kolem rozmístěno 13 lehátek a jedna rozkřáplá stolička. Žádná venkovní restaurace, takže i za příšerných veder se jedlo uvnitř. Hosté kouřili a popíjeli na vstupních schodech do hotelu.

Úklid společných prostor hotelu vcelku bez připomínek. Úroveň úklidu pokoje závisela na spropitném, zrovna jako obsluha v jídelně a baru.

Naše připomínky přednesl delegát Tolga řediteli hotelu za naší přítomnosti hned první den pobytu a ...nic. Pan ředitel především privilegoval ruskou klientelu. Tolga nás všechny ohromil svou češtinou. Byl příjemný, dokud jste nic nepotřebovali, podle jeho slov "on svoji práci odvedl" (abyste rozuměli,panu řediteli přetlumočil naši stížnost)

Obě cesty z a na letiště proklevetil s řidičem, místo co by nás seznámil se zvyklostmi a odlišnostmi života obyvatel Turecka, nebo s místními přírodními zvláštnostmi.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Písečná pláž a teplé moře pouze přes silnici. Vstup do moře pohodlný i pro děti, voda čistá. Plážový set 5 - 6 eur pro cizince, polovina pro domácí.

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Bezprostředně před hotelem prach, nedopalky, hladové kočky, žádná bytˇi mobilní zeleň.

Bezprostřední možnost nákupů a stanice busů. Do centra 0,5 - 1 km.

Večer příjemná promenáda podél pobřeží, obvyklé obchůdky a restaurace.

Celkový dojem  průměrně (2,2/5)

V porovnání s popisem ubytování našich lidí v jiných tříhvězdičkových hotelích, a to cestou na letiště a v letadle jsme se nestačili divit!!!! Měli jsme nejhorší poznatky.

Již nikdy více.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 20 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

marketa: Souhlasím - 28. 6. 2013 12:27

Dobrý den,musím s Vámi souhlasit.Smrad se také linul.A všechen nábytek otlučený.Židle pro 3 byli jen 2.Hrůza reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání