Pobyt
Recenze hotelu Bilkay Hotel *** (Turecko - Alanya - Kleopatřina pláž)
Hodnocení: |
průměrně:
2,9/5
|
Autor: |
anonym |
Vloženo: |
19. 9. 2018 |
Pobyt: |
září 2018 |
Přečteno: |
107x |
Recenze se líbila: |
304
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Hotel slušný, lokalita rušná. Stravování podprůměrné, fádní, 2 druhy ovoce. Název all inclusive si představuji trochu jinak. Žádné občerstvení, které má být, pouze pití. Tento hotel byl pro mě zklamáním, rozhodně nedoporučuji.
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
Nic moc. Ani jednou za celý pobyt nevytřen balkon, neutřen stolek ani skříňky u zrcadla.
Strava a stravování
průměrně
(2,2/5)
Fádní, žádný výběr, málo ovoce. All inclusive má být na jiné úrovni.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,1/5)
žádné programy,. Vybaní hotelu odpovídá 3 hvězdám. Peronál slušný.
Pláž a moře
průměrně
(4,6/5)
čistá, moře také.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Plno obchodů, možnost procházky.
Celkový dojem
průměrně
(2,9/5)
Jídlo hrozné, neodpovídá all iclusive.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 4 z 8 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Aziz: občas ty recenze nepobírám - 8. 4. 2019 21:40
Vy nevíte, že počet *** má většinou vliv i na kvalitu all inclusive atd...??? reagovat