Hotel dobrý okolí velmi rušně
Recenze hotelu Doris Aytur Hotel *** (Turecko - Alanya - Kargicak)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
Jaja |
Vloženo: |
23. 6. 2022 |
Pobyt: |
červen 2022 |
Přečteno: |
70x |
Recenze se líbila: |
149
čtenářům |
Fotografie: |
2 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
-
Vyhled z okna. Cesty obcházejí hotel že všech stran
-
Doprava z letiště 2 až 3 hodiny, dle jezdce
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
Ubytování v pohodě, čisto, každý den úklid, vifina se kupuje, 1 den €
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Super, všeho dostatek
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,9/5)
Bazén bez sprchy, kulečník za 3 € hodina
Pláž a moře
průměrně
(3,2/5)
Moře čisté, bohužel hned vedle hlavní cesty a křižovatky. Všude sileny rachot, jak u bazénu tak u moře Sprchy u moře fungovaly asi 1 den
Stačilo by udělat 4 m odhlučňovací stěnu a byl by klid( zahrada, bazen)
Okolí hotelu
průměrně
(3,3/5)
Nudné, jen hotely a obchody, doprava, kamiony, cisterny, nakladaky, všude se staví přirovnala bych k jižním spojce u hotelu.Ve meste samí Rusové a Ukrajinci
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
Znam lepšī místa, ale záleží zdá chcete jen sedět u bazénu jíst pít a kouřit
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 8 z 13 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.