Napsat recenzi

Vítejte na ruské ubytovně.

Recenze hotelu Bieno Club Svs Hotel (ex Bone Club) **** (Turecko - Alanya - Kargicak)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2017
Přečteno: 185x
Recenze se líbila: 369 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 0

Služby cestovní kanceláře = nekvalitní, nespolehlivé. Dovolená byla bez delegáta. Na letišti nám po přistání jakási žena pověděla, z jakého nástupiště nám jede autobus do hotelu a ať si přeřídíme čas. Dále s námi žádný delegát nejel, vše bylo odkázáno pouze na řidiče. Všichni jsme tedy sedli do busu a ještě jsme cca. 45 minut čekali a nevěděli proč. Pak lidé, kteří šli na kouřovou přestávku ven, zjistili, že tedy nějací naši spolucestující postrádají batoh. Nikdo nám nic neřekl a nestaral se. Poté té skoro hodině jsme vyrazili na cestu s tím, že autobus cestující rozveze do jejich hotelů. Po 4 hodinách (plánovaných bylo cca 2,5hod) jsme dorazili do hotelu, kde nastalo martyrium s ubytováním. Chtěli jsme dva pokoje vedle sebe, protože jsme rodina a měli jsme různě věci zabalení po kufrech -> recepční nás ubytoval v různých blocích s tím, že následující den nás dá vedle sebe se slovy, že se po odjezdu jiných hostů uvolní pokoje. S tím jsme tedy počítali. Tak se nestalo, manažer hotelu si zřejmě řekl, že my, Češi, nejsme hodni nadstandartního přístupu. Tudíž jsme celou dovolenou strávili běháním z bloku A do bloku B. Ostatní čeští kolegové ze zájezdu strávili celý první den dohadováním se s recepčním a manažerem, aby je dal na jiný pokoj - dvě osoby dali do rodinného apartmá (zbytečně).

Ubytování  průměrně (3,3/5)

ubytování - dovolená s andělem, starý nábytek, 50. léta minulého století. 4* hotel tohle opravdu není - starý nábytek, zapatlaná zrcadla, špinavé skříně a komody, ve kterých se asi dlouho neuklízelo (byl v nich bordel a drobky), o pokojských se dá říct, že spíše neuklízely.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Jestli se těšíte na tureckou kuchyni, té se nedočkáte - zde se vaří pro ruské turisty.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Vše podřízeno ruské klientele. Naše skupina se skládala z čechů, z toho 13 přišlo den po příjezdu s reklamací pokoje - arogantní manažer hotelu odmítal vůbec s lidmi komunikovat - kdežto ruské hosty prováděli po hotelu, ukazovali jim pokoje, aby si vybrali, které chtějí. Dva malé bazény pro tříblokový hotel byly dostupné od 7.00 pouze do 18.00 při 45° horku. U bazénů jsou cedule, že se lehátka (kterých bylo pár) se nesmějí rezervovat, ovšem už v 7.00 byly všechny zabrané - to nikdo neřešil, takže kdo přišel na snídani v 7.30, už si neměl kam u bazénu lehnout. Stejně tak to bylo i s vynášením jídla a nádobí do pokojů, nikdo tato pravidla nerespektoval a nikdo je také neřešil, personálu bylo jedno, že se zde porušují pravidla.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Tuto věc naštěstí nikdo nemůže ovlivnit, moře a pláž vyvážilo ostatní dojmy z prostředí hotelu.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Vše opět podřízeno pouze ruské klientele. Přístup, ceny, na všechny se automaticky hovoří rusky. S tureckými obchodníky se dá smlouvat, takže jsme si i dobře nakoupili a v restauraci ochutnali pravé turecké jídlo - na které jsme si museli zajít, protože v hotelu ho nevařili.

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Nebýt krásného moře a počasí, dovolená by byla neuspokojivá.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 20
z 30 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání