Napsat recenzi

Top pouze v názvu - nikdy více!!!

Recenze hotelu Top Hotel **** (Turecko - Alanya - Incekum)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 1 294x
Recenze se líbila: 579 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Kdo jezdí pravidelně do Turecka jako my, bude velmi rozčarován. Kdo jezdil na dovolenou, kde měl jen snídani nebo si vařil sám a je v Turecku poprvé, bude možná spokojený. Každopádně služby neodpovídají 4* hotelu, ale cena ano.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Standardní výbava pokoje: tv s kanálem čt24, minibar (prázdný, ani při příjezdu ho nenaplnili), indiv.ovl.klimatizace,balkon. 90% pokojů s výhledem na moře.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Jedna velká tragédie!!! Úroveň 2* hotelu. Podle mého názoru žadné AI,ale plná penze s pitím. Zapomeňte na pozdní snídani, odpolední snack bar, zmrzlinu, dětský bufetpopřípadně půlnoční polévku,voda na pokoj ( toto vše je v Turecku ve 4*hotelu samozřejmostí). Ke konci "otevírací" doby v restauraci už nedoplňují jídlo. Jinak k obědu a večeři malý výběr (jen šest várnic jídla a z toho 2-3 přílohy, pizza chléb, nějaká zelenina, omáčka a pak nějaký ten špíz,nebo kebab, většinou mleté maso) + polévka,něco sladkého a ovoce + zeleninový bufet - ten si lidi chválili. Jídlo většinou ostré a bylo poznat, že co nespotřebovali ten den, tak se objevilo v omáčkách nebo míchaných saláte Mezi obědem a večeří pouze suvhá buchta, sušenka a takové malé pečivo, co bylo i k snídani.

Kolikrát jsme neměli co dát dětem, pro ně to bylo hodně ostré.

Asi bych tu mohl psát ještě dlouho :-)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Další velká tragédie. Neřeším animační program. Tento hotel jsme si vybrali právě kvůli tomu, že tu nic není a odpočineme si. Ale stejně vše slyšíte z vedlejšího holu. Pro naší smůlu byl ve vedlejším hotelu spec. program pro mladé rakušáky (party pobyt-pravidelně každý rok) pod patronací red bullu, kdy to žilo až do rána do sedmi.

Personál v kuchyni a restauraci v poho. Hodně mladých studentů, kteří makají. Ale stálí zaměstnanci hrůza. asi je málo platí. Neochotní, protivní a jen čekají na spropitné. Hrůza, s tím jsem se nikdy v hotelu nesetkal.

Tobogány ne všechny v provozu. Když skončí otevírací doba, vypne vodu a je mu úplně jedno, že je ještě někdo nahoře.Dětské brouzdaliště špinavé. Bazén funguje do osmi, ale v šest končí zaměstnanci, tak jsou schopni vám vytáhnout matraci pod zadkem a uklidit lehátko. A že jsem toho byl svědkem!!!.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Pláž písčitá, moře čisté, pozvolný vstup do moře. Bez výhrad, jen by mohli občas trochu poklidit. Vedle hotelu se do moře vlévá taková menší stoka, kam vypouštěli i vodu z hotelů. A děti to lákalo ke hraní, i ty naše. Paradox je, že jsme tam objevili želvy a že jich bylo.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Turecko, Egypt, Tunis, všude stejné. Hotely udržované, okolo špína. Ale na to už jsme si zvyklí. Menší nakupní centrum cca 150m, Avsalar pak cca 10 minut chůzí. Tam je toho podstatně více. Možnost fakultativních výletů do okolí. Pokud umíte alespoň jeden světový jazyk, doporučuji absovovat s místníma. Více hudby za méně peněz. To se týče hlavně masáží (hamam) - hotelové lázně nedoporučuji.

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Neodpovídá službám 4* hotelu. Nejsem žádný prudič, ale já chci za své peníze dostat odpovídající služby. V Turecku jsme posedmé, vždy min. ve 4* hotelu a tohle byla jedná velká katastrofa. A to jezdíme s německou ck, kde nás vychází Turecko o cca 30-40% levněji. Každopádně píšeme stížnost a to nejsme sami. Hodně německých klientů psalo už stížnost tam. Několik, včetně nás pak vypekl delegát, který nám nepřivezl potřebné formuláře a pak už se neozval, tak musíme učinit v ck.

Nevhodné pro rodiny s dětmi a méně pohyblivé osoby. K bazénu a od výtahu ven z budovy se jinak, než po schodech nedostanete. U dětí je pak hlavní problém s jídlem.

Někdo si může říci, že já přeci nejsem náročný a bude mi to stačit. Pak já říkám ano, já také nejsem náročný, ale pak tomu musí odpovídat i cena. Ale pokud platím 4* a dle mého nazoru dostanu 2*, pak pardon, ale někde je chyba.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 48
z 66 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Monika: Vlastní názor - 14. 7. 2014 20:45

Tento hotel jsme tento rok navštívili a nestěžovala bych si.. ostatní milý a ochotní. Stěžovat bych si mohla maximálně na koupelnu, přesněji na vanu..různé záhyby nebyli moc čisté. Ale dalo se to přežít, na pokoj se chodíte snad jen vyspat a umýt se :) ta voda v "minibaru" je škoda hodila se ale pokud jste si přivezli od někud lahev mohli jste si natočit klidně pití do láhve..takže tím se svět nezhroutil. Kdykoliv a cokoliv nám zlobilo tak jsme šli na recepci a tam hned ochotně nám pomohli bez problému. Hotel odpovídá na 3* :) Ale s rezervou by jste si u každého hotelu měli ubrat alespoň jednu hvězdičku. Není toho moc na co bych si já měla stěžovat. reagovat

Hana: Názor - 15. 11. 2014 20:56

V turecku jsem byla po 16. a toto byla moje nejhorší dovolená, výběr jídla byl katastrofální, čistota hotelu také. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání