Napsat recenzi

Miarosa Incekum Beach Hotel

Recenze hotelu Miarosa Incekum Beach Hotel (ex Alara Kum) ***** (Turecko - Alanya - Incekum)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 2 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Pláž, jen píseček. Pláž, jen píseček.
  • Pohled na bazén, hlavní budova. Pohled na bazén, hlavní budova.
  • Pohled na hotel ze silnice. Pohled na hotel ze silnice.
  • Bar u bazénu. Bar u bazénu.
  • Náš výhled z okna, kousek moře a náše srdcovka Hotel Pegasos Royal. Náš výhled z okna, kousek moře a náše srdcovka Hotel Pegasos Royal.

Recenze na hotel Miarosa Incekum Beach.

Pobyt 4. – 11.10.2024

Podotýkám, že to byla naše letošní druhá dovolená. První (delší) bereme vždy v červnu v „prověřeném“ 5*hotelu a druhou nějaký levný lastík na týden, takže za ty peníze jsme zas tak velká očekávání neměli. Jeli jsme za teplem a mořem (na ověřenou pláž). Moc recenzí jsem nenašla, zde ve skupině na můj dotaz nikdo nereagoval, tak možná někomu pomůže.

Cesta:

Zakoupeno přes *** od ***. Odlet z Prahy o 1 hod. a 20 min. zpožděný. Kufry, transfer na hotel bez problémů. Příjezd na hotel v 19:45 hod., pokoj hned a stihli jsme i večeři.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Ubytování:

Pokoj zaplacený bez výhledu na moře, tudíž jsme počítali, že budeme ve druhé – zadní budově, ale dostali jsme pokoj v hlavní budově, ve 4. patře s bočním výhledem (tudíž na silnici, hotel Pegasos Royal a kus moře). Za nás spokojenost. Byli jsme 3 dospělí, pokoj 2+ 1. Zde jsme ocenili přistýlku formou normální postele, neboť syn má již 182 cm. Za doplatek 120 euro nám nabídli rodinný pokoj, ale v druhém patře bez výhledu, velký hluk, což jsme odmítli. V pokoji vše fungovalo, lednice, klima, jen nebyly k dispozici žádné ručníky a kosmetika (naštěstí jsme měli svoji). Nahlásili jsme na recepci a do hodiny přinesli 2 ručníky . Úklid zběžný, vynesli koše, ustlali postel, občas vyměnili ručníky. Taková klasika.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Jídlo

Asi největší zklamání. Zde je vidět velké šetření. Posledních 10 let jsme u moře 2x až 3x do roka a toto jsme ještě nikde nezažili. Celý týden z ovoce na výběr pouze jablko červené, jablko zelené a občas i pomeranč. Těšila jsem se na melouny, smůla… Vyhlášené výborné turecké dortíky, žádné. Celý týden na výběr pouze baklava a pudinkovoželatinové v různých barvách, občas řídký čokoládový puding v alobalové misce. Snídaně celkem ok až na máslo, které se Vám nalepí na patro a máte tam povlak celé dopoledne, to se fakt nedalo, jinak klasika. Obědy a večeře za nás opět zklamání. Za celý týden pouze 1x grilované kuřecí stehenní maso a jednou jako hovězí tenoulinké plátky, 2x ryba – hořká, nedala se jíst, jinak mleté kuličky, mleté čtverečky, mletá kolečka, smažené nugety a 1 nebo 2 druhy kuřecího a mletého v zelenině s bramborami plavající v nějaké neochucené šťávě. Pití z automatu cola, fanta, spite klasika místní, dalo se, káva z automatu, kde neustále chyběla smetana a nikdo ji nedoplnil a ani na baru neměli normální mléko, takže většinou pouze černá. Míchané drinky – dva jsme zkusili i je dopili, ale znovu už si nedali . Pivo ale bylo prý celkem pitelné. Víno nevím, neměli jsme. Co nám hodně vadilo, že personál, který byl v malém počtu, neodklízel špinavé nádobí, nebylo kam si sednout. Jeden den dokonce ve vnitřní jídelně byly všechny stoly plné špinavého nádobí (snad i od minulého dne), že nebylo možné žádný využít. Občas nebyly talíře či příbory, ale po urgenci u personálu je nakonec přinesli. Tyto služby byly tedy opravdu na hraně. Obsluha bez úsměvu, otrávená, na mobilu (tak to jsme zatím také ještě nezažili). Nechápu tento laxní přístup vedení hotelu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

Málo personálu, nestíhali a taky se nepřetrhli, neustále koukali do mobilů. Bez úsměvu, otrávení.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Pláž

Kvůli té jsme tento hotel vybrali. Byli jsme asi 7x v Pegasosu ve všech třech hotelích , takže

tuto pláž milujeme. Nádherná, bez kamínků, pozvolný vstup, paráda. Moře kupodivu v tuto dobu krásně teplé (to jsem nečekala).

Hvězdičku ubírám za:

Velmi málo lehátek, hodně rozbitá a extrémně proleželá síťovina. Sednout si v nich se dalo, ale na břicho jste si nelehli i když jsme měli matraci. O lehátka byl boj, Ruští občané je tam kradli a přemisťovali 4 lehátka pod jeden slunečník, takže si ho nacpali 20 cm od Vaší hlavy, shlukovali se do velkých grup apod. Pouštěli nahlas z repráků své ruské písně. Masakr . Tak na to jsem neměla nervy. Ke konci pobytu jsme si raději zaplatili lehátka vedle na veřejné pláži, ta byla super, klid, pohoda.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Nákupní možnosti hned naproti Pegasos Resortu, od Miarosy 5 min. pěšky.

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Celkové hodnocení:

Počasí nám vyšlo parádně, celý týden bez mráčku, cca 32st. Moře teplé. Umístění hotelu a pláž super, ubytování OK, služby a jídlo špatné. Dát za toto plnou cenu 18 – 20 tis. na osobu, tak se vztekám, ale nás vyšla na 11 tis./os., tak jsme spoustu věcí přehlíželi, neřešili a užívali si dovču. Rozhodně bych ale tento hotel známým nedoporučila.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 7 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání