Napsat recenzi

Navoněná bída

Recenze hotelu Incekum Beach Resort Oz Hotels ***** (Turecko - Alanya - Incekum)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 685x
Recenze se líbila: 431 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 1
  • koupelna koupelna

Dle mého soudu se jedná o slabou čtyřhvězdu. Pozor na standardní pokoje od **********

2dospělý+1přistýlka jsou "manželská" postel o šíři 120cm !!!! s jednou společnou dekou a jedna sólo postel standardní šíře 80cm. Také se jako přistýlky berou gauče, které když se rozloží, tak bezezbytku vyplní pidipokojíky /viděl jsem u známých 2+2/ . Prostředí hotelu pěkné, udržované. Loby a jídelna s nevýkounou klimatizací, takže teploty jako venku, jen s tím rozdílem, že uvnitř se nehýbne vzduch. Wi-fi přetížená a v exponovaných hodinách téměř nefunkční. Pouze brzy ráno a pozdě večer. Moře, jelikož se jedná o zátoku bylo dost špinavé /řasy a rostliny/ a samý kámen, písek je uměle navezený, ale na tu oblast se jedná o luxus.... Voda v bazénu dosahovala teplot okolo 40stupňů a bazén byl stále přeplněný. O kvalitě vody se dá při takovém vytížení s úspěchem pochybovat.

Animátoři super, tobogány také, ale jejich provoz je značně omezen. Ručníky zůstávají na lehátkách přes noc, takže kdo zabral první řadu vyhrál :-)

Pozitivně hodnotím balené vody, které jsou k dispozici na několika místech v areálu.

Trezor na pokoji nám nezprovoznili do konce pobytu,ale s tím se dá žít.

Většina lidí z našeho turnusu trpěla střevními potížemi a týkalo se velké části hostů resortu, soudě dle stejných léků, které všichni užívali, naštěstí je lékárna asi 400m od hotelu.

Toalety u bazénu jsou zcela tragické, zápach a špína.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Plíseň na stropě koupelny, protože nefungovalo větrání, mravenci, kteří měli dálnici napříč pokojem z terasy na chodbu. Ještě, že fungovala klimatizece /spolurekreantům nešla a za 12dní pobytu se to nezměnilo/, ale v celém hotelu tak tři dny vypadával proud, takže se vždy vypla. Během dvanáctidenního pobytu asi čtyřikrát netekla navečer teplá voda, ale zaplať pánbůh za studenou.

Strava a stravování  průměrně (4,4/5)

Katastrofické prostředí, bez klimatizace v hlavní jídelně....

ráno na snídani bylo v jídelně 35 stupňů

v poledne bylo v jídelně 37 stupňů

na večeři bylo v jídelně 40 stupňů

Věřím, že to někomu nevadí, ale já jel do klimatizované jídelny...

Teplé saláty, protože chladící pult nefungoval a talíře u salátů /všude/ předehřáté asi na 50stupňů, co dodat... Výběr jídla slušný, uvítal jsem obědy i večeře venku, tam se dalo trochu dýchat, ale první den mi v jídelně z čela kapal pot do jídla a to opravdu nemusím.

Jídlo trochu monotóní, ale šlo to přežít. Restaurace a la carte je ztráta času, podávají tam to co v jídelně, jen si pro to nemusíte chodit, servis špatný, navoněná bída.

V jídelně pití roznášejí číšníci, kteří si chtějí vydělat bakšiš, tak se podle toho chovají. Jsem běžně zvyklý u jídla pít, ale volně k dispozici byla pouze teplá voda z nápojového automatu a tragicky přeslazené ovocné nápoje /záměrně nepíšu džusy, protože s tím to nemělo nic společného/ káva a čaj. Chlazenou vodu, kolu, fantu a pod roznášeli číšníci, kteří nestíhali a opakovaně jsem na sebe musel důrazně upozorňovat, než jsem dostal blbou balenou vodu. Když jsem několikrát nevydržel a pro vodu jsem si zašel k výčepu, tak jsem dostal vynadáno, že je to jejich práce, kterou jsem jim nechtěl brát,ale prostě jsem měl žízeň.

Prudké průjmové onemocnění postihlo asi 80% lidí z našeho turnusu. Dostával jsem se s toho tři dny, místní léky zabírají rychle a lékárník už ví, co má dát....

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Personál je vcelku neochotný, všichni pořád něco čekají, za poskytnutí standardních služeb, prostě otrava.

Loni jsem byl v Turecku v Suralu a to nejde vůbec srovnat, personál, prostředí a tak celkem. I zde se, ale našlo pár vyjímek.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Pláž i dno zátoky kamenité, moře kalné, množství rostlin a řas, které se ale uklízí.

Bazén teplejší než vzduch, neustéle přeplněný, takže plavat nebylo kde.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Udržované, jak to má být

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Nikdy více, mohla to být pěkná dovolená, ale bohužel.

Možná vyhoví nenáročným cestovatelům, ale na to jak je prezentován a kolik stojí, je to naprosto neodpovídající a pět hvězd ? Nechápu jak na to přišli....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 12
z 17 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Radek: Nezbývá než souhlasit - 26. 8. 2014 8:25

Jsem ze stejného turnusu jak autor recenze a musím přiznat,že kritika je pravdivá.Nepatrné rozdíly v názorech samozřejmě mám,ale v celku naprosto souhlasím.Jen jeden dovětek si neodpustím.To co předvedla hotelová gastronomie,se nebojím nazvat trestným činem.Nejchutnější večeře byla až na zpáteční cestě v letadle!!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání