Napsat recenzi

Zbytečné zklamání za velké peníze.

Recenze hotelu Ozkaymak Select Resort Hotel ***** (Turecko - Alanya - Avsallar)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 337x
Recenze se líbila: 461 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Na dovolenou, která je inzerována na 8 dní jsme se vypravily dvě dospělé ženy a 4 děti. Děti ve věku 10, 8, 5 a 4 roky. Zaplatily jsme čtyři plné ceny, tedy i za 2 děti a dvě dětské ceny. Vouchery jsme dostaly na dva pokoje se dvěma lůžky a jednou přistýlkou. Vouchery byly vyplněné pro rodinu společně. Dne 26.7. byl odlet ve večerních hodinách, takže to bylo počítáno jako první den dovolené. Dne 2.8. končil pobyt ve 12,30 hod. Dovolená na 8 dní tedy byla fakticky na 6 a půl dne. Do hotelu jsme se po příletu dostaly kolem 3 hod. ranní. V recepci nám bylo sděleno, že recepční pro nás nemá pokoje, které by byly blízko sebe a že nám je zítra v poledne vymění. Se čtyřmi malými dětmi jsme toto nemohly akceptovat. Přítomná zástupkyně cest.kanc. Orex řekla, že pro nás nemůže nic udělat a odešla. Děti plakaly, a po hodinovém dohadování a vážně míněné výhrůžky, že si budu stěžovat u vedení hotelu jsme byly ubytováni v pokojích, které byly na stejném poschodí proti sobě. Toto nám plně vyhovovalo.Kdyby to bylo možné, okamžitě bychom odjely domů. Druhý den jsme se šly do recepce zeptat, jak to bylo míněno s výměnou. Tam nám bylo řečeno, že žádné pokoje na výměnu nemají. Hotel byl plně obsazen. My jsme ani nic měnit nechtěly, protože těžce vybojované ubytování bylo vyhovující. Na pokojích byly dvě lůžka a bez přistýlek. To jsme již neměly sílu řešit. Na jednom lůžku spaly vždy dvě děti a na druhém jedna z nás. Rovněž ručníky jsme dostávaly pouze pro dvě osoby Zaplatily jsme za dvě dospělé a 4 děti 70 tisíc. Budeme žádat kompenzaci od cestovní kanceláře, na kterou budeme směrovat stížnost. Paní průvodkyně nám v autobusu při příjezdu hlavně kladla na srdce, abychom dávali co nejvíce diškerecí. A to hned panu řidičovi na cestě z letiště.

Říkala, že bude rád. V hotelu byli pouze občané ruské a turecké národnosti a pár Čechů. Hotel je pěkný, moře krásné a bazény a tobogány velkolepé, ale přeplněné. Okolí je také krásné.

Ubytování  průměrně (3/5)

Vzhledem k tomu, že jsme nedostaly zaplacené přistýlky. Jinak pokoje pěkné.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Služba recepce katastrofa. Jinak bez stžností.

Pláž a moře  průměrně (5/5)

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Velké množství lidí, zmatek v jídelnách. Recepce při příjezdu katastrofa.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

jirigusta: To je zas stížnost !! Leda se sama shazujete.. - 8. 8. 2013 16:28

Docela mne pobavilo , divíte se ,že 2 děti platily plnou cenu ! Pouze dítě na přistýlce s min. 2 plně platícími je za sníženou cenu - to nevíte ? Pokud by 4 , 5 , 6 , - 15 dětí jelo za cenu dítě na přistýlce, tak by hotely byly plné Romů s 8 dětmi za cenu dětskou. A sezóně přeplněné hotely ? To tak bývá. To je jako si stěžovat, že se v zimě brzo stmívá... A přečtěte si co znamená definice 1 noc, je to v každém katalogu, nebo vám to dobrý prodejce vysvětlí. Pokud si ovšem nekupujete bezhlavě přes net. Tudíž časy letů se nedají na přání klienta zajist - leda si pořiďte vlastní letadlo a zajistěte si potřebné časy letů v Bruselu... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání