Nový hotel pětihvězdičkový - služby neodpovídají ani cena zájezdu
Recenze hotelu Ozkaymak Incekum Hotel ***** (Turecko - Alanya - Avsallar)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Babičky s dětmi |
Vloženo: | 22. 7. 2012 |
Pobyt: | červen 2012 |
Přečteno: | 830x |
Recenze se líbila: | 616 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Jedná se o nový hotel Özkaymak Select Resort 5 hvězdičkový nově otevřený v roce 2012. Hotel je na pěkném místě přímo u pláže a blízko centra Avsallar. Tata dovolená za 7 let cestování do Turecka, byla pro nás ta nejhorší. CK Fischer, jak nám bylo sděleno, bohužel nemůže brát ohled na subjektivní hodnocení hotelu a služeb zákazníkem, takže se zde nic nezmění, je to veliká škoda, hotel je krásný.
Ubytování
Zařízení hotelu bylo nové, ale bohužel jsou nevyhovující přistýlky. Jde o rozkládací gauč, na kterém se nelze vyspat.. Po opakovaných prosbách nám byla dodána jako přistýlka vyhovující vysoká matrace na zem. Výmluvy na výpadky elektřiny a centrální vypínání klimatizace v době největšího horka přes poledne a v noci. Klimatizace byla rovněž vypínána v době večeře, na recepci, v hale u baru, takže jsme se koupaly stále ve vlastním potu. Místo klimatizace se větralo otevřenými dveřmi ven, kde bylo 40 stupňů. Na chodbách klimatizace snad ani nebyla.
Strava a stravování
Strava pestrá, ale pokud například jsme nebyly mezi prvními při otevření, jídlo prostě došlo po 20 minutách např. ryby a již se nedoplňovalo s tím, že již není. Přílohy byly někdy nedostačující, také pouze jedna příloha a to je na hotel s 5 hvězdičkami málo.Nedoplňovali ovoce a sladkosti. Pokud jsme přišly půl hodiny před koncem oběda, již jsme pouze paběrkovaly zbytky. Svačiny, obědy i večeře stanovené od- do....neměly plnou nabídku od začátku do konce, na což má každý nárok, ať již přijde na začátek či na konec. Maso se začalo mnohdy připravovat teprve po otevření jídelny, takže o fronty klientů nebyla nouze. Byli jsme 4 dospělé a 4 děti a byl velký problém pro obsluhující personál upravit stoly k sobě, přestože jídelna byla poloprázdná.
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál hotelu byl neochotný, někdy až arogantní, zejména u barů. Úklid se běžně neprováděl, nedoplňovaly se hygienické potřeby, zejména toaletní papír, nevyhazovaly se odpadky, neměnily se ručníky až po urgenci 4. den.Animační programy byly dostačující.
Pláž a moře
Pláž je písčitá, místy s kameny, které jsou i v moři. Na pláži byla obsluha ochotná, vstřícná. Bazény vyhovující až na maličkost, že nás v 18 hod, vyhodili z bazénu a v 18.30 hodin nám tahali matrace z lehátka se slovy "finito". Plážové ručníky nám byly přiděleny z důvodu nedostatku postupně s tím, že jejich výměna je pouze za 3 eura na osobu, což při 8 lidech je zhruba dalších cca 5 tisíc Kč navíc na tuto dovolenou.
Okolí hotelu
Okolí hotelu se ještě upravovalo, což nám nevadilo. Výborné byly procházky do blízkého centra, kde je mnoho obchodů a obchůdků s občerstvením a možností posezení venku. Obchodníci a obsluhující jsou velice ochotní, milí a přátelští.
Celkový dojem
Hotel bohužel ještě není zaběhnutý jak se službami, tak i s personálem, ale velice nás mrzí, že příslušná paní delegátka, aby si asi nepokazila dobré jméno u CK , tyto problémy s námi velmi vnímala v Turecku, ale v CK Fischer, kam jsme zaslaly reklamaci vše popřela. Jednání samotné CK nás velice šokovalo, neboť dle sdělení jejich zákaznického servisu nemohou brát ohled na subjektivní hodnocení klientem. Z toho plyne, že je nezajímá, jestli se tam klienti ještě budou chtít někdy vrátit. Klienti by měli platit za tento pobyt zaváděcí cenu, nikoliv plnou cena za 5 hvězdičkový hotel s nekvalitními a nedostatečnými službami.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 1 z 3 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.