Napsat recenzi

VELKÉ ZKLAMÁNÍ

Recenze hotelu Monart City Hotel **** (Turecko - Alanya - Alanya)

Hodnocení:
průměrně: 4,5/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 729x
Recenze se líbila: 570 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

V TOMTO HOTELU JSEM BYLA PO TŘETÍ,VŽDY JSEM BYLA NADŠENA,LETOS ZKLAMÁNÍ.

JELIKOŽ SE MĚNÍ PERSONÁL I V KUCHYNI JINÍ KUCHAŘI.KAŽDÝ DEN TÉMĚŘ STEJNÉ JÍDLO,ŠPAGETY,HRANOLKY,RÝŽE MASO GRILOVANÉ PLUS OMÁČKA MASO LETOS ANI NE DOBRÉ.NA VÝBĚR ZELENINA,OVOCE

Ubytování  průměrně (4,4/5)

SPRCHA KATASTROFA,MALÁ .POSTELE VYČNÍVAJÍCI PÉRA.

V LONI JSME BYLI UBYTOVÁNÍ V HLAVNÍ HALE VŠE OK.OSTATNÍ DVĚ BUDOVY NIC MOC.ZÁLEŽÍ NA TOM KAM VÁS UBYTUJÍ

Strava a stravování  průměrně (4,6/5)

NEJHORŠÍ ZA POSLEDNÍ TŘI ROKY,MOHU OPRAVDU SROVNÁVAT S PŘEDEŠLÝMY ROKY,VŽDY JSEM SE TĚŠILA NA TENTO HOTEL UŽ VÍM ŽE NIKDY.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,5/5)

UKLÍZEČKA ABSOLUTNĚ NESTIHALA ÚKLID JĚŠTĚ V 18.00 NEBYLY OSUŠKY ANI UKLIZENO ,HLEDALI JSME JÍ PO CHODBÁCH ,NEBOT JSME SE NEMOHLI OSPRCHOVAT.TO V PŘEDELÝCH LETECH NEBYLO.PERSONÁL ČIŠNÍKU TAKÉ DOST POLEVIL

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

BAR NA PLÁŽI DOBRÉ.JEN PLÁŽ JAKSI ZANEDBANÁ

Okolí hotelu  průměrně (4,8/5)

ČISTOUČKO,SUPR

Celkový dojem  průměrně (4,5/5)

BYLY TAM LIDÉ CO JIŽ TAKÉ BYLY V TOMTO HOTELU VÍCEKRÁT,TAK MOHLI SROVNÁVAT.TAKÉ ZKLAMANÍ JELI JSME ZA JISTOTOU ,ALE OUHA

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 27
z 28 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jiri: To jsem zvědav - 17. 9. 2013 14:55

Letos v říjnu letím do tohoto hotelu již po 6té. Tak jsem zvědav, moc se mi nechce vaší recenzi věřit. Zvláště, že vás vloni ubytovali v hlavní hale ?? Já tam tedy nikoho nikdy přespávat neviděl.... Vzpomínám, že před 4- 5 lety tam byla skupinka postižených ale ti v hale pouze hráli nějaké stolní hry. Fantastický popis stravy : MASO NE DOBRE ?? -)) ( jazyku vašeho kmene nerozumím ) Použití Caps Locku a pravopisných chyb považuji za nedůvěryhodnou recenzi. V říjnu podám objektivní zprávu pro ostatní " rekreanty ". reagovat

Jolana: Re: To jsem zvědav - 16. 10. 2013 15:47

Docela mě překvapila recenze p. Marty....já tento hotel také znám velice dobře, jezdili jsme tam od r.2008 , opravdu jsem tak jako p. Jiří nechápala několik věcí....ubytování v hale...to nevím,co myslela....když jsou tam 3 budovy a další anex je za hotelem. Pokud nebyla spokojená s jídlem ,tak to bude asi muset jinam, i když nevím,zda si pomůže, protože tady to je na jídlo vyhlášené. Letos jsem bohužel nemohla v tomhle hotelu být - ne svoji vinou , protože nám krachla GTI...ale byly zde kamarádky , takže jsem tam byla denně s nima. Manažer Levent jako vždy nezklamal, udělal pro mě vše , abych tam mohla být . Jinak jsem možná byla zrovna s p. Jiřím v tom r.2008 zárověň, my tam byly taky se skupinkou postižených. A líbilo se mi, jak se o ně skvěle postarali. Tady ten hotel prostě je pro mě srdeční záležitost, i když jsem byla v jiných poslední dva roky, tak vím,že sem se zase vrátím :-) škoda že nám to letos nevyšlo :-( ale podle všech letos vím,jak bylo vše naprosto skvělé ! a číšníci neměli chybu. Pracanti s úsměvem na tváři...a to jsem tam byla " jen na návětěvě " :-) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání