Strava mizerná
Recenze hotelu Monart City Hotel **** (Turecko - Alanya - Alanya)
Hodnocení: |
průměrně:
4,5/5
|
Autor: |
Jitka |
Vloženo: |
11. 8. 2017 |
Pobyt: |
srpen 2017 |
Přečteno: |
300x |
Recenze se líbila: |
383
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel působí milým dojmem, personál moc prima, vždy perfektně uklizeno,ale to je tak všechno. Jídlo nic moc, byli jsme zde 15 dní a k jídlu bylo stále to samé, jen s malými obměnami. Pomlčím o čistotě grilu a tousteru.
Ubytování
průměrně
(4,4/5)
Hezké s bočním výhledem na moře a s balkonem.Oceňujeme klimatizaci která je v každem pokoji a ovládáte si ji sami.
Strava a stravování
průměrně
(4,6/5)
podprůměrná a jednotvárná.Zákusky přeslazené.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,5/5)
Personál hotelu perfektní a milý.
Pláž a moře
průměrně
(4,2/5)
Do moře od lehátek sice není daleko , ale byly by dobré nějaké lávky ze dřeva, protože písek šíleně pálí.
Moře se nedá srovnat s Chorvatským nebo řeckým. Poslední 3 dny velice zapáchalo a plavala v něm hromada špíny.
Okolí hotelu
průměrně
(4,8/5)
Čisté.
Celkový dojem
průměrně
(4,5/5)
Nevím, jest-li ještě někdy do Turecka. Jediné pozitivní byly levné nákupy.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 27 z 28 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.