Nikdy víc
Recenze hotelu Glaros Hotel *** (Turecko - Alanya - Alanya)
Hodnocení: |
průměrně:
2,4/5
|
Autor: |
Soňa |
Vloženo: |
18. 8. 2013 |
Pobyt: |
srpen 2013 |
Přečteno: |
164x |
Recenze se líbila: |
513
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Na Hotelu děs běs
Ubytování
průměrně
(2,7/5)
Ovladače na TV a klimatizaci za vratný poplatek 10,-Euro.To by ještě nevadilo,pokud by ovšem ovladače fungovaly.Náprava měla být do druhého dne pobytu.Nebyla a klimatizaci jsem zapínala manuálně.S ledničkou na pokoji ani nepočítejte.Úklid na pokojích za 3.Sousedům 6 dní chyběl toaletní papír.
Strava a stravování
průměrně
(1,8/5)
Nebyl žádný výběr jídla.Máslo k snídani došlo hned 2 den pobytu a do odletu jsem ho ani neviděla.Do barelů s vodou,byla dolévána voda z kohoutku.na baru věčně něco chybělo.Vína jsem se dočkala po 3 dnech.Objednala jsem si tonik a bylo mi nalito pivo z plastu a ještě chtěl bakšiš.Led byl dostupný pouze když měl číšník dobrou náladu.Majitel či kuchař hlídal kolik si kdo nabral jídla a při druhém nabrání odháněl lidi.Svačiny,pokud vůbec byly ,tak toho bylo pro 10 osob a ne pro celý hotel.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,3/5)
Jedna věta majitele hotelu stačila : Já jsem majitel,tohle je můj hotel a to co V8m slíbila C.K .mě nezajímá
Pláž a moře
průměrně
(4,8/5)
Okolí hotelu
průměrně
(3,9/5)
Celkový dojem
průměrně
(2,4/5)
Pokud nechcete mít zkaženou dovolenou,nedoporučuji
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 5 z 20 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.