Napsat recenzi

Katastrofa

Recenze hotelu Vincci Safira Palms Hotel **** (Tunisko - Zarzis - Zarzis)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2024
Přečteno: 1x
Recenze se líbila: 35 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nejhorší hotel, v jakém jsme kdy na Djerbě bydleli. Na ubytování čekáme 3 a půl hodiny. Zatím nás poslali na snídani. Jídelna a stoly špinavé, nádoba na příbory jeden velký hnus - nemytá od jara, veškeré jídlo nelákavé, salát vypadá jak již jednou použitý, polosyrové palačinky to čuně kuchař obracelo na talíři holou rukou. Jediné opravdu dobré jídlo byly skvělé makronky. Na nápoje byly k dispozici špinavé sklenky o obsahu cca 100 ml, takže by člověk musel pro pití běhat stále dokola.... Jen bazén a moře vypadají k světu. Malá, ale hezky udržovaná zahrada nemůže celkový první dojem zachránit. Rozhodneme nejezděte!!!

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Ubytování 3 a půl hodiny po příjezdu.

Strava a stravování  průměrně (3,1/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Vybavení staré, opotřebování, stoly v jídelně špinavé.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Nedoporučila bych tento hotel ani nepříteli, protože tak zlá nejsem.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 8 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Zarzis - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání